کد خبر:37140
پ

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی | تیم ملی دوباره آبی شد

2بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند. در ادامه توجه شما را به اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی 1401 جلب می نمائیم. اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی ، امیر عابدزاده، عارف آغاسی، محمد حسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صالح حردانی، صادق […]

2بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند. در ادامه توجه شما را به اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی 1401 جلب می نمائیم.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی

علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی ، امیر عابدزاده، عارف آغاسی، محمد حسین کنعانی زادگان، عارف غلامی، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صالح حردانی، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی میلاد محمدی، امید ابراهیمی، مهدی مهدی پور، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، مهدی ترابی ، امیرحسین حسین زاده، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی، سردار آزمون، اللهیار صیادمنش و علی علیپور نفراتی هستند که در این اردو تیم ملی فوتبال ایران را همراهی خواهند کرد.

 

 

به نگاهی به اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی به سادگی می توان به این نتیجه رسید که اسکوچیچ دست دلالان را از اردوی تیم ملی قطع کرده و فارغ از رنگ ها، شایسته ها به تیم ملی دعوت شده اند. ظاهراً خروج عزیزی خادم و مشاورین متمایل به رنگ قرمزش تاثیر به سزایی در اعلام لیست جدید تیم ملی داشته است.

نکته جالب در خصوص لیست اخیر تیم ملی اینکه پس از مدتها که رنگ تیم ملی قرمز بود و بازیکنان فعلی و سابق پرسپولیس بیشترین سهم را ار لیست تیم ملی داشتند، دوباره استقلالی های فعلی و سابق تیم ملی از پرسپولیسی ها بیشتر به نظر می رسد. در لیست فعلی 10 بازیکن سابقه پوشیدن لباس استقلال را در کارنامه دارند و 9 بازیکن سابقه پوشیدن لباس پرسپولیس را در کارنامه دارند.

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید