کد خبر:32944
پ

از اخراج سولشر تا بازنشستگی عجیب سرخیو آگوئرو از فوتبال

سرانجام پس از مدتها انتظار، سران منچستریونایتد تصمیم به برکناری اوله گونار سولشر سرمربی فعلی شیاطین سرخ گرفتند و پس از شکست 4 بر 1 منچستر مقابل تیم نه چندان قدرتمند واتفورد، در جلسه ای اضطراری این مربی از کار خود برکنار شد تا لقب ضعیفترین مربی تاریخ منچستریونایتد و همچنین بدترین مربی بعد از […]

سرانجام پس از مدتها انتظار، سران منچستریونایتد تصمیم به برکناری اوله گونار سولشر سرمربی فعلی شیاطین سرخ گرفتند و پس از شکست 4 بر 1 منچستر مقابل تیم نه چندان قدرتمند واتفورد، در جلسه ای اضطراری این مربی از کار خود برکنار شد تا لقب ضعیفترین مربی تاریخ منچستریونایتد و همچنین بدترین مربی بعد از دوران سر الکس فرگوسن را به خود اختصاص دهد.

 

اگرچه همه مربیانی که پس از فرگوسن در منچستریونایتد مربیگری کرده اند همگی در کار خود ناکام بودند و با به دست آوردند چند کاپ تنها هواداران این تیم را به صورت مقطعی دلخوش کردند اما سولشر در مدت دو سال حضور خود در جمع منچستری ها هیچ افتخاری به دست نیاورد تا با کارنامه ای ضعیف به دوران حضورش در منچستریونایتد پایان دهد.

او که برای مقطعی منچستریونایتد را دوباره به روزهای اوج خود بازگردانده بود در فصل جاری که سران منچستر دست به خریدهای خوبی زدند و رونالدو و جیدن سانچو را هم به اولدترافورد آوردند، نتوانست انتظارات را برآورده کند و سرانچام از کارش برکنار شد.

 

در خبر شوکه کننده دیگر روز گذشته، سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی بارسلونا به دلیل حاد شدن مشکل قلبی اش مجبور به بازنشستگی زودتر از موعد از فوتبال شد. این ستاره آرژانتینی که به واسطه حضور لیونل سی به بارسا آمده بود پس از جدایی مسی مدت زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و نتوانست درخشش روزهای اوج خود را در بارسا تکرار کند. اوج کار او گلزنی به رئال مادرید در دقایق پایان ال کلاسیکو بود که با شکست دو بر 1 بارسلونا همراه شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید