کد خبر:20430
پ

ادعای مضحک سایت عربستانی در مورد میزبان تیم های ایرانی لیگ قهرمانان آسیا

از ساعاتی پیش خبری تحت عنوان میزبانی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیبا در گروه E و همچنین میزبانی قطر از تیم های گروه استقلال در گروه C در برخی رسانه ها بازتاب داشته است که با رصد موضوع به سادگی می توان به این نتیجه رسید که ادعای سایت مذکور از اساس اشتباه […]

از ساعاتی پیش خبری تحت عنوان میزبانی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیبا در گروه E و همچنین میزبانی قطر از تیم های گروه استقلال در گروه C در برخی رسانه ها بازتاب داشته است که با رصد موضوع به سادگی می توان به این نتیجه رسید که ادعای سایت مذکور از اساس اشتباه بوده است چرا که اساساً در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، هیچ یک از تیم های قطری حاضر در مسابقات پیشنهاد میزبانی را به AFC ارائه نکرده است و این موضوع به واسطه دستور وزارت بهداشت قطر صورت گرفت و مشخص نیست سایت عربستانی با چه مدارک و ادله ای میزبان گروه استقلال در این بازیها را کشور قطر عنوان کرده وقتی درخواستی از سمت قطر برای میزبانی ارائه نشده است.

 

جدول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021

 

ادعای مضحک سایت عربستانی در مورد میزبان تیم های ایرانی لیگ قهرمانان آسیا

خبر مذکور به این شرح بود:

▪️سایت «گل» عربستان در گزارشی به کاندیدهای اصلی میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرداخت. این رسانه سعودی مدعی شد عربستان گزینه نزدیک برای میزبانی از گروه اول (الهلال عربستان- شباب الاهلی امارات- استقلال تاجیکستان- پلی آف بین الغرافه قطر – آلمالیق ازبکستان) است.

▪️امارات گزینه نزدیک برای میزبانی از گروه دوم که تراکتور در این گروه حضور دارد است. گروه سوم و چهارم که به ترتیب استقلال و فولاد در صورت صعود قرار دارند، به ادعای این رسانه سعودی به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

▫️گروه پنجم که پرسپولیس حضور دارد ایران را به عنوان کاندیدای اصلی میزبانی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید