کد خبر:20171
پ

ادعای عجیب محمود فکری: اگر خوب بودند چرا سر کار نیستند و بی تیم هستند؟

محمود فکری در حاشیه تمرین امروز استقلال  پاسخگوی برخی از هواداران تیم بود که نسبت به برخی موضوعات نگران بودند. کری در جواب به یکی از سوالات در مورد حضور یک دستیار مجرب در کادر نی پاسخ عجیبی داد.   فکری در پاسخ به این پرسش اینطور گفت: از هواداران خواهش میکنم بازیچه برخی پیج […]

محمود فکری در حاشیه تمرین امروز استقلال  پاسخگوی برخی از هواداران تیم بود که نسبت به برخی موضوعات نگران بودند. کری در جواب به یکی از سوالات در مورد حضور یک دستیار مجرب در کادر نی پاسخ عجیبی داد.

 

فکری در پاسخ به این پرسش اینطور گفت:

از هواداران خواهش میکنم بازیچه برخی پیج ها و صفحات و رسانه ها نشوند. چرا آقایی که امروز اسمش را به عنوان دستیار می آوردید تیم ندارد؛ حتماً خوب نبوده و خواهان ندارد که به او تیم نمی دهند!

 

این پاسخ شگفت انگیز فکری در حالی عنوان شد که مسلماً به تعداد مربیان فوتبال، تیم فوتبال وجود ندارد و به طور خاص در فوتبال ایران برای تیم گرفتن، نیازی به اثبات برتری دانش فنی نسبت به سایرین نیست و افراد می توانند با رابطه و لابی نیز تیم بگیرند که این موضوع ارتباطی به برتری فنی آنها نسبت به مربی که در تیمی مشغول نیست، ندارد.

به عنوان نمونه مسعود شجاعی یا سید مهدی رحمتی چه مزیت و برتری نسبت به آندرا استراماچونی و کارلوس کیروش که این روزها تیم ندارند، دارند ؟ آیا آنها از مربی مثل رحمان رضایی و مهدی پاشازاده که مدارک مربیگری را دارند، با سوادتر هستند؟

در مجموع صحبتهای امروز محمود فکری، تا حد زیادی عوامفریبانه به نظر می رسید و او در پاسخ به موضوع میلیچ نیز اینطور گفت که مدیریت پول این بازیکن را پرداخت نکرده و این بازیکن فسخ کرده اما هرگز به این موضوع اشاره نکرد چرا خود پیگیر بازگشت میلیچ به استقلال نشده است! میلیچ بارها اعلام کرد در صورت دریافت 50 هزار دلار، به تهران خواهد امد اما به طور واضحی مشخص است که کادر فنی استقلال این بازیکن را نمی خواست و به همین دلیل نیز در ابتدای فصل به سراغ خرید محمد نادری رفتند که مشخص نیست از کنار قرارداد سنگین این بازیکن چه کسانی منتفع شدند که به یکباره بازیکنی جذب استقلال شد که در پست او، بهترین مدافع چپ لیگ یعنی میلیچ حضور داشت!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید