کد خبر:25483
پ

ادعای حیرت انگیز فرهاد مجیدی: مربی تیم ملی ایتالیا را به استقلال می آورم

فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین استقلال در مورد شرایط تیمش و بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی با ذوب آهن خسته بودیم با این حال خوب بازی کردیم و 7-8 موقعیت گل داشتیم اگر دو موقعیت ما گل می‌شد الان همه به به چه چه می‌کردند اما اکنون همه تمرکز مان روی بازی با پرسپولیس […]

فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین استقلال در مورد شرایط تیمش و بازی با پرسپولیس اظهار داشت: بازی با ذوب آهن خسته بودیم با این حال خوب بازی کردیم و 7-8 موقعیت گل داشتیم اگر دو موقعیت ما گل می‌شد الان همه به به چه چه می‌کردند اما اکنون همه تمرکز مان روی بازی با پرسپولیس است تا بازی خوبی انجام بدهیم.

🔹بازی استقلال و پرسپولیس همیشه حساس است برای بازیکنان،کادرفنی و هواداران دو تیم همیشه حساس است. برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد هستیم و از بازیکنان خواسته ام به جز برد به چیز دیگری فکر نکنند. با وجود احترامی که برای پرسپولیس و کادرفنی این تیم قائل هستیم فقط به دنبال برد هستیم.

🔹قصد داریم یک دستیار ایتالیایی بیاورم.

🔹 در مورد داوری صحبت نمی‌کنم.

🔹مجیدی در مورد اینکه سورپرایزی برای دربی دارد گفت: چیز خاصی نیست.

🔹متاسفانه در دو سال گذشته تیم استقلال بر اساس تفکرات سرمربی بسته نشده است اما به هواداران می‌گویم اجازه نمی‌دهم دیگر چنین اتفاقی رخ بدهد و اجازه نمی‌دهم هیچ بازیکنی هم از استقلال جدا شود.

🔹 آقای دانشگر یکی از بهترین مدافعین ایران هستند اما اخلاق برای من بسیار مهم است. او به اشتباه خود پی برد و خوشحالم که ایشون به تیم برگشتند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید