کد خبر:6360
پ

ادعای جنجالی روز | قرارداد رشید مظاهری دستکاری شده است؟

تراکتور از مظاهری شکایت کرده اما ظاهرا این دروازه‌بان هم دلایل محکمی برای فسخ قرارداد داشته است.     ادعای جنجالی روز | قرارداد رشید مظاهری دستکاری شده است؟ رشید مظاهری، دروازه‌بان تراکتور قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی، قراردادش را با این تیم تبریزی به‌صورت یکطرفه فسخ کرد. از آن زمان […]

تراکتور از مظاهری شکایت کرده اما ظاهرا این دروازه‌بان هم دلایل محکمی برای فسخ قرارداد داشته است.

 

 

ادعای جنجالی روز | قرارداد رشید مظاهری دستکاری شده است؟

ادعای جنجالی روز | قرارداد رشید مظاهری دستکاری شده است؟

رشید مظاهری، دروازه‌بان تراکتور قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان در نیمه‌نهایی جام‌حذفی، قراردادش را با این تیم تبریزی به‌صورت یکطرفه فسخ کرد. از آن زمان گمانه‌زنی‌های مختلفی درخصوص علت این اتفاق مطرح شده است. مظاهری بابت فصل گذشته مبلغ قابل توجهی از تراکتور دریافت کرد ولی در قرارداد سال دوم این بازیکن که به فصل 1400-1399مربوط می‌شود، مبلغی قید نشده است. در واقع وقتی مظاهری به تراکتور پیوست در برگه قرارداد این بازیکن بابت سال دوم و سوم مبلغی تعیین نشده بود ولی گفته می‌شود باشگاه تراکتور مدتی پیش در این قرارداد دست برده و بابت سال دوم مبلغی را در برگه قرارداد گنجانده است. این موضوع با ناراحتی گلر تراکتور همراه شد و او که یک نسخه از برگه‌ قرارداد اصلی‌اش را در اختیار دارد، به‌دلیل اینکه باشگاه تراکتور بدون هماهنگی مبلغی را بابت سال دوم در برگه قرارداد تعیین کرده است، قراردادش را با حضور در سازمان لیگ به‌صورت یکطرفه فسخ کرد. دروازه‌بان تراکتور مدتی پیش به این موضوع اشاره کرد که اگر هواداران تراکتور دلیل فسخ قراردادش را بدانند، به او حق خواهند داد.او چند روز پیش به‌صورت رسمی قراردادش را با استقلال امضا کرد و بلافاصله باشگاه تراکتور از این بازیکن شکایت کرد. روز گذشته زنوزی مالک باشگاه تراکتور درخصوص پرونده مظاهری به تسنیم گفت:

« اگر رأی قانونی صادر شود ما اطاعت می‌کنیم. اگر رأیی صادر شود که مشکل‌دار باشد، قطعاً ابتدا در کمیته استیناف و بعد هم در دادگاه CAS اعتراض خواهیم کرد. تنها موردی که ما می‌توانیم پرونده را به مراجع بین‌المللی و CAS ببریم، همین مورد است. فقط طوری نشود که در مراجع بین‌المللی با آبروی کشور بازی شود. منافع تراکتور خط قرمز من است و خواهش می‌کنم بهتر به این پرونده رسیدگی شود تا حقی از تراکتور ضایع نشود. اگر قرارداد رشید مبلغ نداشت در فدراسیون ثبت نمی‌شد، حتی اگر قرارداد مبلغ نداشته باشد، از نظر حقوقی قرارداد نقض نمی‌شود. »مظاهری به‌دلیل آنکه در لیست استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد در قطر همراه آبی‌پوشان نخواهد بود. او قرار است از ابتدای فصل جدید لیگ برتر این تیم را همراهی کند و شاید تا آن زمان حکم قطعی درخصوص این پرونده نیز صادر شده باشد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 10 سپتامبر 2020 / 4:08 ب.ظ

    اصلا از ترترها عجیب نیست! از رزومه کثیفشان تا بازی فینال حذفی کثیف تر انتظار از این بدترهاش هم هست. مطمئنا ماه پشت ابر نمیماند و بزودی افتضاح و فساد داور(موعودفساد) آشکار و رسوا خواهد شد. راستی از حالا برای فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا عربهای حاشیه ماشیه عزا گرفتند بیشتر از هر تیمی دلواپس بازی مقابل عربی بازی ترکها هستند!!!! ترترها عرضه بازی جوانمردانه را که ندارند حالا با تقلب و جعل قرارداد با بازیکن خودشان به همه ثابت کردند که از کوزه همان برون تراود که دراوست! تبریزی های راستین ازاین فساد و بازی های ترسووار تیمشان شرمگینند. مگر اونایی که……!؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید