کد خبر:16517
پ

ادعای استقلالی ها: ردپای بشار رسن در توبیخ شدید میلیچ

در حالی که کادر فنی استقلال هنوز موضع رسمی خود در خصوص حواشی کنار گذاشتن میلیچ از تمرینات را اعلام نکرده، گمانه زنی های زیادی در خصوص این اتفاق عجیب نزد هواداران استقلال به وجود آمده است.   ادعای استقلالی ها: ردپای بشار رسن در توبیخ شدید میلیچ درحالی رفتار محمود فکری با شیخ دیاباته […]

در حالی که کادر فنی استقلال هنوز موضع رسمی خود در خصوص حواشی کنار گذاشتن میلیچ از تمرینات را اعلام نکرده، گمانه زنی های زیادی در خصوص این اتفاق عجیب نزد هواداران استقلال به وجود آمده است.

 

ادعای استقلالی ها: ردپای بشار رسن در توبیخ شدید میلیچ

ادعای استقلالی ها: ردپای بشار رسن در توبیخ شدید میلیچ

درحالی رفتار محمود فکری با شیخ دیاباته و هرویه میلیچ از ابتدای فصل تاکنون در دو مورد بسیار سخت گیرانه به نظر می رسید، هواداران استقلال معتقدند این نوع رفتار با دو بازیکن با کیفیت تیم که نقش مهمی در موفقیت های فصل قبل تیم داشتند ریشه در مسائلی دارد که به فکری دیکته شده است.

هواداران استقلال معتقدند همانطور که پیشتر وزارت ورزش با وضع قانونی عجیب مبنی بر عدم جذب مربی و بازیکن خارجی جدید در فوتبال ایران، مانع از بازگشت استراماچونی به استقلال شدند تا مساوات با رقیب دیرینه را برقرار کرده باشند این روزها این شایعه در فضای مجازی پیچیده که با رفتن بشار رسن که یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بوده، دو بازیکن خارجی استقلال نیز محکوم به رفتن هستند و محمود فکری تنها اوامر آن مقام بالادستی را اجرا می کند که عامل حضورش روی نیمکت استقلال شد و در حال زمینه چینی برای اخراج و فسخ قرارداد قطعی میلیچ و دیاباته است.

سابقه بد اتاق فکری که در وزارت ورزش برای اجرایی کردن نقشه های مختلف در دو تیم استقلال و پرسپولیس در فراری دادن مربی و بازیکنان مختلف دیده ایم این شایعه را تقویت کرده است چرا که پیشتر نیز دوستان با عدم پرداخت دستمزد استراماچونی و کالدرون به طور عامدانه آنها را به در خروجی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هدایت کردند و اینبار نیز به نظر می رسد قصد دارند با عصبی کردن بازیکن خارجی استقلال، او را از نظر فنی تحت تاثیر قرار دهند و سپس به سمت در خروجی هدایت کنند.

 

صحت و سقم این ادعا بر ما مشخص نیست اما حتی فکر کردن به چنین سناریوی خطرناکی هم سلامت فوتبال ایران را زیر سوال خواهد برد.

 

پی نوشت: اتاق ففکری که در وزارت ورزش نسخه سناریوهای مختلف فوتبال ایران در زمینه باشگاهی و ملی را می پیچد چندی قبل نیز با دستور از بالا چند بازی لیگ برتر را لغو کرد.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • محمود 3 ژانویه 2021 / 2:37 ب.ظ

    البته کالدرون را بیرون کردند چون مربی خوبی نبود ولی توانستند با اخراج کالدرون اخراج استراماچونی را که سالها استقلال را قهرمان میکرد را توجیه کنند

  • فریبا 3 ژانویه 2021 / 12:59 ب.ظ

    مرگ بر فوتبال سیاسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید