کد خبر:20966
پ

ادامه خریدهای مورددار و مشکوک در استقلال | مهری به استقلال پیوست!

پس از اینکه در ابتدای فصل در حالی که استقلال با توجه به حضور میلیچ و ذکی پور نیازی به جذب بازیکن در پست دفاع چپ نداشت اما مسئولین و کادر فنی این تیم با هزینه ای سنگین به سراغ جذب محمد نادری از پرسپولیس رفتند، اینبار دوستان در باشگاه استقلال چشم بازار را کور […]

پس از اینکه در ابتدای فصل در حالی که استقلال با توجه به حضور میلیچ و ذکی پور نیازی به جذب بازیکن در پست دفاع چپ نداشت اما مسئولین و کادر فنی این تیم با هزینه ای سنگین به سراغ جذب محمد نادری از پرسپولیس رفتند، اینبار دوستان در باشگاه استقلال چشم بازار را کور کردند و یک هافبک خریداری کردند. این در حالیست که با نگاهی به نفرات این تیم در خط هافبک به نظر می رسید نیازی به جذب یک هافبک جدید در این تیم حس نمی شود اما مهری از تراکتور به استقلال پیوست تا ابهامات در خصوص فعالیت فکری در استقلال بیشتر شود.

 

ادامه خریدهای مورددار و مشکوک در استقلال | مهری به استقلال پیوست!

ادامه خریدهای مورددار و مشکوک در استقلال | مهری به استقلال پیوست!

اکنون فکری باید به این سوال پاسخ دهد که آیا مشکل استقلال در خط میانی مهره و بازیکنان فعلی بوده است که او دست به خرید یک هافبک دیگر زده است؟ چرا که با نگاهی به نفراتی همچون فرشید اسماعیلی، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، مهدی پور، آرش رضاوند و … به نظر نمی رسید استقلال در خط میانی دچار مشکل باشد.

 

در حال حاضر به نظر می رسد این پایان ماجراجویی فکری در استقلال نیست چرا که او به صورت رسمی برای جذب حامد پاکدل و میثم تیموری نیز نامه زده است و این در حالیست که در پست دفاع چپ علاوه بر محمد نادری و متین کریم زاده گفته می شود میلیچ نیز در حال بازگشت به ایران است و در خط حمله نیز با وجود مهدی قایدی، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته شرایط طوری بود که بازی به سجاد آقایی نرسید و از تیم جدا شد و اینکه چطور کادر فنی استقلال به این نتیجه رسیده که تیمش مشکل گلزنی دارد جای سوال است چرا که در فاز هجومی نیز بی برنامه بودن تیم باعث کاهش قدرت تهاجمی استقلالی شده که با همین نفرات در فصل گذشته بهترین خط حمله لیگ را از آن خود کرد.

 

در حال حاضر به نظر می رسد مشکل اصلی استقلال پست هافبک دفاعی است که نبود کی بازیکن با کیفیت به شدت این تیم را آزار داده است و فکری مجبور به استفاده از بازیکنان در پست غیرتخصصی خود در این منطقه از زمین شده است. شاید بهتر بود فکری به جای خریدهایی که ضرورتی برای استقلال نداشتند، بودجه تخصیصی را صرف خرید یک هافبک دفاعی با کیفیت می کرد.

 

در روزهایی که آقایان مدعی هستند پول نیست، این خرید عجیب چه معنایی می تواند داشته باشد؟ آیا فکری همچنان می تواند مدعی شود که میلیچ را می خواهد در حالی که به جای پرداختی به مهری می شد، میلیچ را زودتر به ایران برگرداند اما نکته اینجاست که خود سرمربی تمایلی به همکاری با میلیچ ندارد و به دنبال بهانه بود تا او برود.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • مهدی 28 فوریه 2021 / 8:14 ب.ظ

    بیسوادتر وبی کیفیت ترین مربیان لیگ همین بی فکری بیسوتد هست وتا این هست ومدیریت منفعل وفشل مددی هم هست استقلال به هیچ کجا نخواهد رسید وایشون باعث دق طرفدارها هستند

  • رضا 28 فوریه 2021 / 7:08 ب.ظ

    مهری بازیکن فوق العاده ایه دم فکری گرم با وجود خریتش خرید خوبی کرد

  • ناشناس 28 فوریه 2021 / 6:16 ب.ظ

    یا زرنگن یا ما هوادار رو خر فرض کردن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید