کد خبر:13300
پ

اخراج یحیی گل محمدی از کنار زمین به خاطر لفظ رکیک؟

در حالی که هنوز 24 ساعت از اتفاقات جنجالی و غیراخلاقی بازی استقلال و فولاد نمی گذرد، به نظر می رسد در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و صنعت نفت، یحیی گل محمدی به دلیل به کار بردن لفظی زشت در کنار زمین، به طور مستقیم از سوی داور بازی اخراج شد و نه صرفاً به […]

در حالی که هنوز 24 ساعت از اتفاقات جنجالی و غیراخلاقی بازی استقلال و فولاد نمی گذرد، به نظر می رسد در دقایق پایانی بازی پرسپولیس و صنعت نفت، یحیی گل محمدی به دلیل به کار بردن لفظی زشت در کنار زمین، به طور مستقیم از سوی داور بازی اخراج شد و نه صرفاً به خاطر شوت کردن توپ.

 

اخراج یحیی گل محمدی از کنار زمین به خاطر لفظ رکیک؟

اخراج یحیی گل محمدی از کنار زمین به خاطر لفظ رکیک

اخراج گل محمدی در حالی رخ داد که در ثانیه های پایان  بازی، داور به درستی خطای چند بازیکن پرسپولیس بر روی بازیکن صنعت نفت را اعلام کرد اما یحیی گل محمدی که از استرس گل شدن این توپ در ثانیه های پایانی به شدت عصبی به نظر می رسید، به شکل عجیبی به داور بازی اعتراض کرد و این شائبه را به وجود آورده که او با به کار بردن لفظی زشت، داور را مجاب کرد تا وی را به طور مستقیم از کنار زمین اخراج کند تا در این زمینه نیز با همتای استقلالی خود یعنی محمود فکری، برابری کرده باشد. مسلماً گل محمدی صرفاً به خاطر شوت کردن توپ از کنار زمین به طور مستقیم اخراج نشده چرا که انجام این حرکت حتی توسط یک بازیکن نیز نهایتاً یک کارت زرد به همراه دارد.

 

دیدگاه کاربران 20 دیدگاه
  • ابی 22 نوامبر 2020 / 8:41 ب.ظ

    راستی بولینگ سازی عبده چرا انقد فحاشین گل محمدی که باشخصیت بود پس چی شد

  • ابی 22 نوامبر 2020 / 8:36 ب.ظ

    نادی اللنگ چرا یهو وحشی میشن رم نکنین توروخدا سرمربی تون توهین میکنه هیجا گفته نمیشه برای استقلاله همه ی بد بختیا راستی نادی اللنگ لیگ امارات چندمه جدولین؟

  • علی 22 نوامبر 2020 / 5:40 ق.ظ

    این کیسه کشا باز شروع کردند حالا که دیدند مربی و اسطورشون اراجیف گفته و آبروی نداشته کیسه به فنا رفته اومدن میگن آقا یحیی فوش داده. خریدهای میلیاردی و ریخت و پاش هم جوابگوی تیم بی اصل ونسب دوچرخه سوران کیسه کش نشد. از هفته دوم شروع کردن به اراجیف گفتن. احتمالا همه اینا مقصر وزیره. وزیر گفته که شیخ میلیاردی رو نیمکت بشینه بعدش هم با آقای کانون فکری کودکان و نوجوانان درگیر بشه. بابا جمع کنین خودتونو هر وقت هویت داشتین خودتونو رقیب ما بدونین.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید