کد خبر:32272
پ

اختلاف نظر در کارشناسی داور بازی پرسپولیس و نساجی | آفساید بود یا نبود؟

داوری بازی پرسپولیس و نساجی بر طبق نظرات داوران بسیار بحث برانگیز و پراشتباه بوده است به طوری که کارشناسان داوری نظرات متفاوتی در خصوص قضاوت عرب براقی داشتند. مهمترین اتفاق این دیدار، در نیمه اول رخ داد که کمک داور، موقعیت مهاجم پرسپولیس را آفساید تشخیص داد که برخی معتقد به درستی تصمیم داور […]

داوری بازی پرسپولیس و نساجی بر طبق نظرات داوران بسیار بحث برانگیز و پراشتباه بوده است به طوری که کارشناسان داوری نظرات متفاوتی در خصوص قضاوت عرب براقی داشتند. مهمترین اتفاق این دیدار، در نیمه اول رخ داد که کمک داور، موقعیت مهاجم پرسپولیس را آفساید تشخیص داد که برخی معتقد به درستی تصمیم داور و برخی دیگر معتقد به اشتباه کمک داور در این صحنه بودند. اما روی هم رفته عراب براقی در این دیدار با اشتباهات عجیب خود، موجب اعتراض کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم شد که در بسیاری از موارد حق با بازیکنان تیم ها بود و داور تصمیم اشتباه را اتخاذ کرده بود.

 

اختلاف نظر در کارشناسی داور بازی پرسپولیس و نساجی | آفساید بود یا نبود؟

اختلاف نظر در کارشناسی داور بازی پرسپولیس و نساجی | آفساید بود یا نبود؟

حیدر سلیمانی کارشناس داوری: کمک داور آفساید پرسپولیس را میلی‌متری گرفت/ داور می‌توانست بازیکن نساجی را اخراج کند.

▪️بازی پر برخورد بود. طبق آمار در نیمه اول حدود 20 خطا اتفاق افتاد. در این نیمه دو صحنه داشتیم. یکی دقیقه 12 مهدی ترابی در موقعیت آفساید قرار داشت. بعد از آن سانتر کرد که مهاجم پرسپولیس گل زد. در این صحنه کمک داور اول این دیدار خوب کار کرد. ترابی نسبت به مدافع نساجی یک وجب در آفساید بود. کمک داور میلی متری آفساید گرفت. البته یک مهاجم دیگر هم کاملا در آفساید بود که کارش را سخت می‌کرد.

▪️در دقیقه 25 داور بازی را مدیریت کرد که به ایوب کلانتری کارت دوم را نداد. می‌توانست در صحنه‌ای که او روی مهاجم پرسپولیس خطا کرد، اخطار دوم را بدهد و اخراج کند اما کار خوبی کرد که بازی را خراب نکرد و ادامه دادن درست بود.

 

اما سه داور معتقد به آفساید بودن این صحنه بودند :

حسین نجاتی: به هیچ عنوان آفساید نبود.

نوید مظفری: صحنه ای که گل پرسپولیس آفساید اعلام شد، اشتباه کمک داور بود.

نوذر رودنیل: گل صد در صد سالم بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید