کد خبر:32497
پ

اجحاف در حق بقیه تیم ها ممنوع | همه تیم ها باید در حافظیه بازی کنند

در حالی که پیش از این استقلالی ها به زمین بی کیفیت ورزشگاه حافظیه اعتراض داشتند و مدعی بودند بازی دو تیم استقلال و فجرسپاسی می بایست در ورزشگاه مدرن و 50 هزار نفری پارس برگزار می شد، اما مسئولین هیئت فوتبال استان فارس اعلام کردند این ورزشگاه زیر کشت است و امکان برگزاری بازی […]

در حالی که پیش از این استقلالی ها به زمین بی کیفیت ورزشگاه حافظیه اعتراض داشتند و مدعی بودند بازی دو تیم استقلال و فجرسپاسی می بایست در ورزشگاه مدرن و 50 هزار نفری پارس برگزار می شد، اما مسئولین هیئت فوتبال استان فارس اعلام کردند این ورزشگاه زیر کشت است و امکان برگزاری بازی استقلال و فجر در این مقطع وجود ندارد.

 

اجحاف در حق بقیه تیم ها ممنوع | همه تیم ها باید در حافظیه بازی کنند

اجحاف در حق بقیه تیم ها ممنوع | همه تیم ها باید در حافظیه بازی کنند

امروز با تماشای بازی استقلال و فجرسپاسی بسیاری از بینندگان تلویزیونی نیز به علت اعتراض استقلالی ها به این موضوع پی بردند چرا که زمین مذکور بیشتر شبیه به مزرعه سیب زمینی بود تا زمینی برای ارائه یک فوتبال در سطح لیگ برتر!

سوال اساسی اکنون از سازمان لیگ این است که اولاً چرا مجوز صعود تیمها به لیگ برتر با وجود نداشتن زمین مناسب برای برگزاری بازی ها را صادر کرده؛ ثانیاً چرا تمهیدی برای استفاده از ورزشگاه پارس برای این فصل اندیشیده نشده بود که فجر سپاسی از ابتدای لیگ در این ورزشگاه به میدان برود.

 

اکنون بازی رقبای فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه در دیدارهای خانگی این تیم به مطالبه عمومی تبدیل شده چرا که در غیر اینصورت اجخاف بزرگی به تیم های مهمانی که در حافظیه مقابل فجر بازی کرده اند و تیم هایی که در ورزشگاه پارس به مصاف این تیم رفته اند رخ می دهد. بدون شک بازی در ورزشگاه پارس برای تیمهای مهمان به مراتب ساده تر از بازی در ورزشگاه حافظیه است چرا که تیم فجر سپاسی به بازی در زمین ناهموار حافظیه عادت داشته و حربه استفاده از توپ های بلند برای این تیم یک حربه اصلی برای رسیدن به گل محسوب می شود و در صورتی که قرار باشد تیمی خاص که اتفاقاً در کورس قهرمانی نیز حضور دارد، در هفته های پایانی به شیراز سفر کرده و بازی خود مقابل فجر سپاسی را در ورزشگاه پارس برگزار کند، این اتفاق یک خیانت بزرگ به سایر تیمهای مدعی قهرمانی تلقی خواهد شد.

 

این اتفاق شبیه به اتفاقی است که سالها فینالیست های جام حذفی را مجبور به بازی در ورزشگاه بی کیفیت اروندان خرمشهر کردند و این در حالی بود که استادیوم مردن فولاد آره نا در دسترس بود اما به محض صعود یک تیم خاص به فینال حذفی، استادیوم فولاد آره نا به عنوان میزبان اعلام شد! تصور می شود در فصل جاری نیز همه تیمهای مدعی در حافظیه مقابل فجر سپاسی به میدان بروند و در هفته آخر لیگ، آن تیم خاص در ورزشگاه پارس مهمان این تیم باشد!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • حسین 6 نوامبر 2021 / 2:04 ب.ظ

    واقعا حرف حق زدی ایوالله

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید