کد خبر:10491
پ

اثبات کارشکنی فدراسیون فوتبال در عدم ثبت قرارداد داریوش شجاعیان

با پیش امدن موضوع بازی کردن یا نکردن شجاع خلیل زاده در فینال آسیا رسول باختر، کارشناس حقوقی در این زمینه توضیحاتی داد که از جزئیات آن می توان به این نتیجه رسید که فدراسیون فوتبال، عامدانه  مانع از ثبت قرارداد داریوش شجاعیان با استقلال شده است.   اثبات کارشکنی فدراسیون فوتبال در عدم ثبت […]

با پیش امدن موضوع بازی کردن یا نکردن شجاع خلیل زاده در فینال آسیا رسول باختر، کارشناس حقوقی در این زمینه توضیحاتی داد که از جزئیات آن می توان به این نتیجه رسید که فدراسیون فوتبال، عامدانه  مانع از ثبت قرارداد داریوش شجاعیان با استقلال شده است.

 

اثبات کارشکنی فدراسیون فوتبال در عدم ثبت قرارداد داریوش شجاعیان

اثبات کارشکنی فدراسیون فوتبال در عدم ثبت قرارداد داریوش شجاعیان

شجاع خلیل‌زاده می‌تواند در فینال بازی کند، به شرطی که قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا نماید. چرا می‌تواند و مشکلی نیست؟

‏۱- نام او در لیست بازیکنان باشگاه در ۱۶ شهریورماه ارائه شده و نام وی همچنان در لیست است (لیست آسیایی)

۲- برای بازی فینال، همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و از این بابت نیز مشکلی نخواهد داشت (البته به شرطی که او قراردادی منعقد کند)

۳- در فرضی که پنجره کماکان بسته باشد، ‏او می‌تواند قراردادش را ثبت کند. محرومیت مربوط برای بازیکنان جدید است و نه سابق. مطابق رویه، در پنجره بسته هم با پایان قرارداد بازیکنان سابق می‌توانند قرارداد خود را ثبت کنند (تصمیم کمیته انضباطی فیفا و مقررات فیفا و تجربه ریزه‌اسپور این مطلب را نشان می‌دهد)

 

با توجه به بند 3 توضیحات رسول باختر، داریوش شجاعیان نیز در شرایط مشابه قرار داشت و در نیم فصل لیگ نوزدهم به دلیل مصدومیت نامش از لیست استقلال حذف شد (علی رغم اینکه نامش همچنان در لیست آسیایی این تیم وجود داشت) اما فدراسیون فوتبال به دلیل محرومیت نقل و انتقالاتی استقلال به واسطه بدهی به شفر، مانع از ثبت مجدد قرارداد او شد که او نتوانست در بازیهای لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیمش باشد. با استناد به صحبتهای رسول باختر، همین حالا نیز می توان قرارداد داریوش شجاعیان را ثبت کرد.

 

با افشای برخی موارد در فایل صوتی لورفته منتسب به مهدی رسول پناه، این کارشکنی ها عادی به نظر می رسد و شاید اگر نهادهای نظارتی به فساد فدراسیون فوتبال در سالهای اخیر ورود جدی تری داشته باشند، به موارد شگفت انگیزتری از آنچه در فایل صوتی شنیدیم برسند. مواردی که در سالهای اخیر تلاش زیادی برای سانسور آن شده است.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 21 اکتبر 2020 / 6:02 ب.ظ

    وای از این شهر پر آشوب!!!!!!؟ مردم وظلوم ایران در این اوضاع کنونی مارا بیاد همان صحنه از سریال هزاردستان و دیالوگ.ماندگار زنده یاد جهانگیرفروهر می هندازد: مردم خواب جماعت خمار مردم منگ و گیج خواب……! اینهمه بی عدالتی اختلاس(دزدی حکومتی) تبعیض جنایات پشت پرده! بی کفایتی های مفرط مسئولین و حاکمان! دروغ و ریاکاری و نیرنگ به مردم از جانب …..! حالا معطوف کردن افکارعمومی و مشغول کردن مردم به شلوغی ها و کثافت کاریهای فوتبال برای دور شدن افکار مردم وظلوم ایران از حقیقت ها. بزرگی را گفتند حقیقت چیست؟ پاسخ داد: آن چیزیست که از گفتن آن به شما عاجزند!

  • سارا 21 اکتبر 2020 / 4:02 ب.ظ

    کثیف ترین آلوده ترین بخش دولت روحانی با اختلاف بخش فوتبال بوده به نفع یه تیم خاص

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید