کد خبر:24205
پ

اثبات حقانیت احسان حاج صفی در رای ندادن به کریمی و مهدوی کیا | آبروریزی در آکادمی کیا

چندی پیش در انتخابات فدراسیون فوتبال، مشخص شد احسان حاج صفی به گزینه فوتبالی انتخابات یعنی علی کریمی  معاون اولش یعنی مهدی مهدوی کیا رای نداده است. پس از این اتفاق بود که هجمه سنگینی علیه احسان حاج صفی ایجاد شد که چرا او به فوتبالی ها رای نداده است و …   اثبات حقانیت […]

چندی پیش در انتخابات فدراسیون فوتبال، مشخص شد احسان حاج صفی به گزینه فوتبالی انتخابات یعنی علی کریمی  معاون اولش یعنی مهدی مهدوی کیا رای نداده است. پس از این اتفاق بود که هجمه سنگینی علیه احسان حاج صفی ایجاد شد که چرا او به فوتبالی ها رای نداده است و …

 

اثبات حقانیت احسان حاج صفی در رای ندادن به کریمی و مهدوی کیا | آبروریزی در آکادمی کیا

اثبات حقانیت احسان حاجی صفی در رای ندادن به کریمی و مهدوی کیا | آبروریزی در آکادمی کیا

اما امروز پس از انتشار رای نهایی کمیته انضباطی علیه آکادمی کیه در جعل سند و استفاده از بازیکن صغر سنی و غیرمجاز، قهرمانی تیم آکادمی کیا در مسابقات رده های پایه تهران پس گرفته شد و این عنوان به استقلال رسید.

به واقع اکنون موضع علی کریمی در خصوص این تخلف آشکار که توسط کمیته انضباطی محرز شده است چیست؟ آیا اگر او در فدراسیون فوتبال سمت داشت و مهدوی کیا نیز به عنوان نایب رئیسش فعالیت می کرد، امکان روشن شدن حقیقت به این شکل وجود داشت یا بر وی آن سرپوش گذاشته می شد؟ چرا علی کریمی که خود را پرچمدار فوتبال پاک معرفی می کرد در خصوص برخورد با فساد سلیقه ای عمل می کند و در مواردی که به نفع او یا دوستانش نیست، اظهار نظر نمی کند و تنها به مواردی می پردازد که خود او یا اطرافیانش یا حتی تیم محبوش در آن دخیل نیستند. اکنون بهترین زمان برای قضاوت احسان حاج صفی و امثال اوست که با رای ندادن به علی کریمی و کابینه ش نشان دادند به سلامت کار آقایان شک و شبهه وجود داشت چرا که کسی که داعیه مبارزه با فساد دارد، در برخورد با آن سلیقه ای عمل نمی کند و امروز ثابت شد احسان حاجی صفی حق داشت تا به علی کریمی و مهدوی کیا رای ندهد.

شاید علی کریمی نیز به اشتباه خود در همراه کردن مهدی مهدوی کیا با خود پی برده باشد چرا که حضور او با این زومه در انتخابات موجب دلسردی افرادی که حق رای داشتند از رای دادن به کریمی شده است. به واقع فردی که در مجموعه تحت امرش جعل سند و صغرسنی انجام می شود، صلاحیت حضور در فدراسیون فوتبال را نداشت.

 

این رای شجاعانه که از سوی فدراسیون عزیزی خادم صادر شده نشان داد که او در برخورد با فساد مماشات ندارد ولو تخلف از سوی یک فرد سرشناس و موجه سر زده باشد که این حرکت شایسته تقدیر است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید