کد خبر:25848
پ

اتهامات تبانی در بازی سپاهان و مس رفسنجان به طور خودجوش پاک شد

در حالی که از ساعاتی پیش معاون سابق پرسپولیس(ح.ق) که هم با استوری هایش در پیج خودش در اینستاگرام و هم با بازوی رسانه ای در چند کانال تلگرامی و اینستاگرامی موج خبری تبانی در بازی سپاهان و مس رفسنجان را  به راه انداخته بودند، این موضوع با واکنش تند مسئولین مس رفسنجان مواجه شد […]

در حالی که از ساعاتی پیش معاون سابق پرسپولیس(ح.ق) که هم با استوری هایش در پیج خودش در اینستاگرام و هم با بازوی رسانه ای در چند کانال تلگرامی و اینستاگرامی موج خبری تبانی در بازی سپاهان و مس رفسنجان را  به راه انداخته بودند، این موضوع با واکنش تند مسئولین مس رفسنجان مواجه شد و رسانه های نزدیک به پرسپولیس و شخص (ح.ق) که متوجه اشتباه خود و اقدام قضائی باشگاه سپاهان در این خصوص شدند دقایقی قبل به طور خودجوش و همگی با هم تمامی مطالب مربوط به اتهام زنی در خصوص تبانی در بازی مس رفسنجان و سپاهان را پاک کردند!

 

اتهامات تبانی در بازی سپاهان و مس رفسنجان به طور خودجوش پاک شد

ح.ق که در واقع ام الفساد رسانه ای در اردوگاه قرمزها محسوب می شود و با مطرح کردن موارد کذب تنها قصد جهت دهی به افکار عمومی هواداران پرسپولیس را دارد با انتشار تصویری از محمدرضا ساکت و اینکه او علاوه بر مسئولیت در فولاد مبارکه سپاهان، در شرکت های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هم مسئولیت داشته سعی کرد برد پرگل سپاهان مقابل مس رفسنجان را که منجر به تقویت تفاضل گل سپاهان و پس گرفتن صدر جدول لیگ برتر از پرسپولیس شد را خدشه دار کند. نوچه های ح.ق در چند کانال تلگرامی و اینستاگرامی هم بلافاصله اخبار مرتبط با این قضیه را کار کردند اما به محض اطلاع از اقدام جدی باشگاه سپاهان در این خصوص به یکباره همگی، اخبار مربوطه را از صفحاتشان پاک کردند تا مشخص شود این اتهامات تنها از ذهن بیمار یک مریض و پریشان حال بیرون آمده و با واقعیت منطبق نبوده است.

شبه رسانه های مذکور در حالی گلهای سپاهان به مس رفسنجان را مشکوک قلمداد کردند که نمونه گل سوم سپاهان به مس رفسنجان را چند سال پیش تیم ملی ایران در جریان بازی با ژاپن در جام ملتهای آسیا دریافت کرد و اتفاقاً در آن بازی محمدحسین کنعانی زادگان مدافع فعلی پرسپولیس مقصر اصلی ماجرا در رها کردن بازی برای اعتراض به داور به تصور اینکه توپ اوت شده، بود.

موتور پمپاژ توهم ح.ق که این روزها به هر چیزی می پردازد جز تیم محبوب خود شاید به جای توصیه به بررسی گلهای خورده مس رفسنجان مقابل سپاهان ، به گلهای بازی پرسپولیس و گوا در دیدار برگشت بیشتر توجه می کرد، به نتایج قابل اعتنا تری دست پیدا می کرد! در جایی که به یکباره 8 بازیکن اصلی این تیم از جمله دروازه بان اصلی گوا نسبت به بازی قبل تغییر کرد و دروزاه بان دوم در حالی که توپ را مهار کرده بود، اصرار داشت تا آن را از دست بدهد و در نهایت یک پنالتی تقدیم پرسپولیس کرد!

 

در پایان توجه شما را به گل اول مس رفسنجان مقابل سپاهان جلب می نمائیم که اگر بنا به بررسی بیشتر روی دریافت گلی در این بازی باشد، روی گل مس رفسنجان باید تمرکز شود که مدافع سپاهان در ابتدا در کمال تعجب سر خود را می دزد و از زدن ضربه سر امتناع می کند و در ادامه دو بار روی زمین می افتد و بازیکن مس به سادگی سانتر کرده و گل اول مس به ثمر می رسد!

البته در این موضوع مثل کافر همه را به کیش خود پندارد نمود پیدا می کند و در سلامت بازیکن سپاهان و گل مس رفسنجان جای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد اما به نظر می رسد دوستان برای انحراف افکار عمومی از برخی اتفاقات، رویه پیشدستانه در اتهام زنی به طرف مقابل را در پیش گرفته اند تابه اصل موضوع پرداخته نشود و با اعمال مسائل حاشیه ای به رقبا، تمرکز آنها را برای رسیدن به قهرمنی از بین ببرند.

کلیدواژه : سپاهان

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • راشین 17 مه 2021 / 9:36 ب.ظ

    شیش هفت سال دیگه همه چی علنی میشه مث جک تری دی. مث روز روشن بود که تبانی صورت گرفته و این تبانی به مسئولین مس ربطی نداره هاتف نظی نابغه. برای تبانی با بازیکن معامله میکنن.

    • یری مینا 18 مه 2021 / 8:00 ق.ظ

      نظری حرفی در مورد گل اول مس به سپاهان نداری؟ مثه و روشن بود که مدافع سپاهان بهش راه داد

  • مسعود 17 مه 2021 / 8:41 ب.ظ

    مرغ پخته هم متوجه تبانی میشه شما نادی الکیسه از سوزشتون هی تکذیب کنید !!

    • یری مینا 18 مه 2021 / 8:02 ق.ظ

      اگه مرغ پخته هم میدونه چرا همه لنگیا از جمله اون حسین قدوسی منقلی خایه نداشتن پست رو بذارن بمونه همگی پاک کردن؟

  • حسین 17 مه 2021 / 7:04 ب.ظ

    چرت و پرت نگو ادمین عامل نفوذی سپاهان حسن جعفریه خود رسانه ها اصفهانی هم اعتراف کردن لطفا به شعور مردم توهین نکنید همه رو مثل خودتون فرض نکنید
    حالا اگه جرات داری چاپش کن

    • لیلا 17 مه 2021 / 7:16 ب.ظ

      در مورد گل مس به سپاهان نظری حرفی حدیثی چیزی نداری؟ دیگه از این تابلوتر؟ میشه بگی کدوم سپاهانیا اعتراف کردن ما هم در جریان باشیم؟ نکنه از کانالای فیکی حرف میزنی که در ساختشون تبحر دارید؟

    • امین 17 مه 2021 / 7:17 ب.ظ

      در چرندگویی لنگیون همین بس که همه شون ترسیدن پستاشونو پاک کردن بی شرفا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید