کد خبر:14081
پ

اتفاق عجیب در لیگ برتر | پیروزی سپاهان مقابل سایپا با انفجار نارنجک

فوتبال ایران مصادیق عجیب و غریب کم نداشت که یک مورد دیگر نیز به ویترین عجایب فوتبال ایران اضافه شد! باشگاه سایپا به واسطه انفجار نارنجک و گل زدن سپاهان در همان لحظه، به سازمان لیگ اعتراض کرد!   اتفاق عجیب در لیگ برتر | پیروزی سپاهان مقابل سایپا با انفجار نارنجک باشگاه سایپا اعتراض […]

فوتبال ایران مصادیق عجیب و غریب کم نداشت که یک مورد دیگر نیز به ویترین عجایب فوتبال ایران اضافه شد! باشگاه سایپا به واسطه انفجار نارنجک و گل زدن سپاهان در همان لحظه، به سازمان لیگ اعتراض کرد!

 

اتفاق عجیب در لیگ برتر | پیروزی سپاهان مقابل سایپا با انفجار نارنجک

اتفاق عجیب در لیگ برتر | پیروزی سپاهان مقابل سایپا با انفجار نارنجک

باشگاه سایپا اعتراض خود را به طور رسمی نسبت به انفجار مهيب چندين مواد منفجره آتش زا و دود زا و نورافشانی در حین دیدار رسمی این تیم برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر بیستم اعلام کرد.

در بخشی از نامه آمده است؛ صداهای وحشتناک و دلهره آور ناشی از انفجار مهيب چندين مواد منفجره آتش زا و دود زا، باعث سردرگمی و غافلگيری بازيكنان تيم سايپا شد و در همين لحظات بازيكنان تيم سپاهان از اين اقدام غير قانونی باشگاه خود و از شوک غير منتظره ای كه به تيم ميهمان وارد شده بود، استفاده و توپ را وارد دروازه كردند.

رسيدگی به اهمال داور و برخورد قانونی با تخلف آشكار کادر اجرایی مسابقه موضوعاتی است که در اعتراض رسمی باشگاه سایپا به آن تاكيد شده است.

 

پی نوشت: در روزهایی که ورود تماشاگر به استادیوم ها ممنوع است مشخص نیست چه کسی این نارنجک را در استادیوم منفجر کرده است!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فریبا 3 دسامبر 2020 / 2:16 ب.ظ

    حتما کار مربی نماها بوده!
    خداییش این سپاهان و تراکتور و پرسپولیس، منشاء کارهای غیر اخلاقی تو فوتبال ایران شدن.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید