کد خبر:20746
پ

اتفاق عجیب در قرعه کشی جام حذفی | خوش شانسی محض پرسپولیس در مسیر قهرمانی

ظهر امروز در حالی قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران 99 1400 برگزار شد که اتفاق عجیبی در جریان قرعه کشی رخ داد که در نهایت به سود پرسپولیس تمام شد و به نظر می رسد این تیم 80 درصد مسیر قهرمانی را با همین قرعه کشی طی کرده است.   اتفاق […]

ظهر امروز در حالی قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران 99 1400 برگزار شد که اتفاق عجیبی در جریان قرعه کشی رخ داد که در نهایت به سود پرسپولیس تمام شد و به نظر می رسد این تیم 80 درصد مسیر قهرمانی را با همین قرعه کشی طی کرده است.

 

اتفاق عجیب در قرعه کشی جام حذفی | خوش شانسی محض پرسپولیس در مسیر قهرمانی

نمودار درختی و برنامه بازی های جام حذفی فصل 99 1400

با نگاهی به مصاف هایی که قرار است در این مرحله بین تیمها برگزار شود به این نکته می رسیم که بسیاری از تیم های لیگ برتری یا می بایست با یکدیگر بازی کنند یا با یک تیم قوی در لیگ دسته یک مصاف می دهند و تنها تیم لیگ برتری که با خوش شانسی به یک تیم دسته دومی برخورد کرده پرسپولیس است و نکته جالبتر اینکه پرسپولیس در حالی می بایست مقابل مس نوین در کرمان به میدان برود که در مرحله بعد میزبان است و این میزبانی از آن جهت حائز اهمیت است که بدانیم تقریباً شانس برخورد این تیم با بسیاری از تیمهای لیگ برتری در مرحله یک هشتم نهایی به طرز قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند چرا که بسیاری از این تیم ها در دور قبل  به واسطه مصاف های رودر رو با یک تیم لیگ برتری دیگر هم حذف شده اند و اگر در مرحله یک شانزدهم شاهد شگفتی سازی تیم های دسته یک باشیم نیز باز هم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بالاتر خواهد رفت چرا که تعداد کمتری از تیم های لیگ برتری در قرعه کشی دور بعد حاضر خواهند بود.

 

هر چه که هست، پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی خوش شانس ترین تیم چه به لحاظ قرعه و چه به لحاظ میزبانی و مهمانی تلقی می شود مگر اینکه اتاقات عجیبی مثل بازی چند سال قبل پرسپولیس و قشقایی شیراز رخ دهد که بسیار بعید به نظر می رسد.

 

پی نوشت: احتمال اینکه تیمهای مدعی سپاهان، استقلال تراکتور در همین دور یک شانزدهم نهایی از مسابقات کنار بروند نیز بسیار زیاد است و در آن صورت باید گت پرسپولیس با همین قرعه کشی، 80 درصد راه قهرمانی را طی کرده است. در آخرین سالی که پرسپولیس قهرمان مسابقات شد نیز تقریباً چنین قرعه ای به پرسپولیس برخورد کرد و آنها با پیروزی1 بر 0  بر نود ارومیه سپس به مصاف سپید رود رشت رفتند و آن بازی را نیز با نتیجه 1 بر 0 پیروز شدند و در بازی بعدی به مصاف پدیده رتند و در ضربات پنالتی به برتری رسیدند و در نیمه نهایی با نتیجه 1 بر صفر و در یکبازی جنجالی از سد سپاهان گذشتند تا در فینالی جنجالی باز هم با نتیجه 1 بر 0 از سد داماش بگذرند و به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

کلیدواژه : پرسپولیسجام حذفی

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • امیر 27 فوریه 2021 / 3:41 ب.ظ

    این حسام ملکی دیگه رد داده انقدر پر از عقده و کمبود شده که چند وقت دیگه میگه دلار به سود پرسپولیس پایین امد

  • مسعود 27 فوریه 2021 / 3:17 ب.ظ

    پیام به هوادارای کیسه کش الاستقلال السعودی فقط و فقط تنها کاری که میکنید آب یخ رو بریزید همونجایی که بیش از پنج ساله داره میسوزه !!خلاص !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید