کد خبر:27903
پ

اتحاد سه مربی استقلالی علیه یحیی و پرسپولیس

هنوز تاریخ بازی حذفی مقابل استقلال اعلام نشده اما برخلاف سال قبل بازی حذفی مقابل این تیم قبل از پایان فصل لیگ برتر برگزار خواهد شد. اتحاد سه مربی استقلالی علیه یحیی و پرسپولیس فصل قبل تقابل دو تیم در مرحله نیمه نهایی رخ داد که بعد از پایان فصل لیگ برتر برگزار شد اما […]

هنوز تاریخ بازی حذفی مقابل استقلال اعلام نشده اما برخلاف سال قبل بازی حذفی مقابل این تیم قبل از پایان فصل لیگ برتر برگزار خواهد شد.

اتحاد سه مربی استقلالی علیه یحیی و پرسپولیس

اتحاد سه مربی استقلالی علیه یحیی و پرسپولیس

فصل قبل تقابل دو تیم در مرحله نیمه نهایی رخ داد که بعد از پایان فصل لیگ برتر برگزار شد اما حالا این تقابل در مرحله یک‌چهارم نهایی انجام می‌شود و باید در لابه‌لای بازی‌های حساس باقی‌مانده لیگ برتر این دربی اتفاق بیفتد.

از این جهت این مسابقه تحت تأثیر شرایط تیم‌ها در لیگ برتر برگزار می‌شود. در واقع با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ و شرایط هر تیم در جدول می‌تواند روی کیفیت آن تیم در بازی حذفی تأثیر بگذارد.

یعنی اینکه اگر پرسپولیس تا روز بازی با استقلال در ۵-۴ بازی بعدی‌اش در لیگ به اندازه‌ای امتیاز گرفته باشد که سپاهان امتیاز گرفته و رقابت داغ قهرمانی تا سه هفته مانده به پایان فصل ادامه داشته باشد بازی حذفی می‌تواند متأثر از شرایط پرسپولیس در لیگ باشد.

با توجه به اینکه دربی حذفی سه هفته قبل از پایان فصل لیگ برتر برگزار خواهد شد اگر پرسپولیس تا آن زمان در کورس قهرمانی باشد نتیجه دربی حذفی می‌تواند این تیم را برای دبل کردن در بردن جام‌های داخلی یا جبران مافات تهییج کند.

همچنین اگر نتایج استقلال به سمتی پیش برود که این تیم در کنار سپاهان و پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی لیگ باشد باز هم بازی حذفی تحت تأثیر شرایط رقابت دو تیم در لیگ خواهد بود اما اگر استقلال وا بدهد و بیشتر عقب بیفتد برای پیروزی در جام حذفی و رسیدن به این جام شاید انگیزه بیشتری داشته باشد. برنامه فشرده پرسپولیس

پرسپولیس روز یکشنبه آینده باید بازی سوپرجام را در تهران مقابل تراکتور برگزار کند. برنامه بازی‌های این تیم در هفته‌های ۲۴ و ۲۵ لیگ برتر هم مشخص شده و سرخ‌ها در روزهای ۴ و ۹ تیر باید با دو تیم استان کرمان بازی کنند. اولی در رفسنجان مقابل مس و دومی در تهران مقابل گل گهر قلعه‌نویی.

در واقع پرسپولیس از روز بازی سوپرجام هر ۵-۴ روز یک بازی خواهد داشت و با احتمال اینکه دربی در تاریخ ۲۴ یا ۲۵ تیرماه یعنی بعد از انجام بازی‌های هفته بیست و هفتم برگزار خواهد شد این روال برای تیم یحیی ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس بعد از بازی با گل‌گهر باید ابتدا مقابل فولاد در اهواز به میدان برود سپس با آلومینیوم اراک در تهران تقابل داشته باشد که احتمالاً در تاریخ‌های ۱۳ یا ۱۴ تیرماه (فولاد) و ۱۸ یا ۱۹ تیرماه (آلومینیوم اراک) این دو بازی برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب پرسپولیس تا قبل از دربی پنج بازی مهم در پیش دارد که با فاصله ۴ یا ۵ روز از هم برگزار می‌شود ضمن اینکه در این مسابقات سرخ‌ها باید دو بار سفر بروند و بیرون از تهران بازی کنند. مصاف با سه مربی استقلالی قبل از دربی

نکته ویژه تقابل‌های پرسپولیس قبل از دربی حذفی تقابل با سه مربی استقلالی است که می‌تواند برای یحیی و کادرش و البته تیم پرسپولیس و هوادارانش حساس باشد.

سرخ‌ها بعد از بازی با مس رفسنجان باید به ترتیب با تیم‌های امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و علیرضا منصوریان مواجه شوند و سپس دوئلی جذاب با فرهاد مجیدی داشته باشند که هر کدام از این دوئل‌ها حساس و نفسگیر خواهد بود و می‌تواند در سرنوشت قهرمانی پرسپولیس در لیگ تأثیر بگذارد.

در واقع هر کدام از این مربیان استقلالی جدا از اینکه دنبال نتیجه گرفتن تیم‌شان هستند حتماً قصد دارند پرسپولیس را از قهرمانی لیگ برتر دور کنند و البته قبل از تقابل با استقلال در جام حذفی به لحاظ روحی تضعیف کنند که این انگیزه کسب سه‌گانه از سوی سه مربی فوق، بازی با فولاد، گل گهر و آلومینیوم اراک را برای یحیی و تیمش بسیار دشوار و خطرناک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید