کد خبر:42513
پ

ابهام احمقانه در استقلال | ساپینتو برود کی بیاید؟

در حالی که خبرها از استقلال اینطور به نظر می رسد که جایگاه ساپینتو در استقلال متزلزل است و احتمالاً با شکست مقابل سپاهان به طور رسمی از سمتش برکنار خواهد شد، بار دیگر ادعاهای مضحکی همچون اگر ساپینتو برود چه کسی بیاید در فضای مجازی توسط باندی معلوم الحال مطرح می شود. این باند […]

در حالی که خبرها از استقلال اینطور به نظر می رسد که جایگاه ساپینتو در استقلال متزلزل است و احتمالاً با شکست مقابل سپاهان به طور رسمی از سمتش برکنار خواهد شد، بار دیگر ادعاهای مضحکی همچون اگر ساپینتو برود چه کسی بیاید در فضای مجازی توسط باندی معلوم الحال مطرح می شود.

این باند رسانه ای که حضور فعالی در کانالها و پیج های تلگرام و اینستاگرام دارد، روز گذشته سعی داشت اینطور القا کند که چند بازیکن با کم کاری عمدی، خواهان ناکامی ساپینتو و اخراجش هستند. آنها که اخراج مربی بی دانش و عصبی استقلال را خیلی نزدیک می دیدند با مطرح کردن موارد مضحک و تکراری همچون اگر ساپینتو برود چه کسی بیاید، سعی در این داشتند تا اکثریت هواداران استقلال را آرام کرده و حداقل چند هفته دیگر به ساپینتو فرصت داده شود.

این در حالیست که از همان بازیهای نخست استقلال با ساپینتو مشخص بود این مربی هیچ در چنته ندارد و تعداد بازیهای با کیفیت استقلال به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

این گروه رسانه ای که سعی در القای نبود نفر جایگزین برای ساپینتو دارد ظاهراً فراموش کرده که مربیان دورگه ایرانی-اروپایی زیادی قادر به هدایت استقلال هستند و حتی داریوش یزدانی، رضا عنایتی یا حتی مهدی پاشازاده نیز می توانند شانس خود را برای نشستن روی نیمکت استقلال امتحان کنند چرا که نتیجه هر چه باشد از نتایج ساپینتو و کیفیت فعلی استقلال بدتر نخواهد بود.(این گزینه ها در حالی مطرح هستند که جواد نکونام تا پایان فصل فولاد خوزستانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد ترک نخواهد کرد وگرنه گزینه نخست نیمکت استقلال کسی نبود جز جواد نکونام)

همانطور که به محمود فکری و فرهاد مجیدی این شانس داده شد، بار دیگر می توان این شانس را به یک مربی ایرانی با پتانسیل داد و امیدوار بود که او در مسیر موفقیت فرهاد مجیدی گام بردارد نه مسیر ناکامی محمود فکری!

بر هیچکس پوشیده نیست که برای موفقیت در لیگ بی کیفیت ایران تنها مسائل روانی مهم است و هر مربی که بتواند ارتباط عاطفی مناسب با بازیکنانش برقرار کند، بدون شک موفق خواهد شد و نمونه هایی مثل محمود فکری و ساپینتو که با روحیه پرخاشگری خود با برخی بازیکنان به مشکل خورده اند، محکوم به ناکامی بوده و هستند.

پی نوشت: در حال حاضر به واسطه مشکلات مالیف انتخاب یک مربی خارجی جایگزین ساپینتو بعید است و جواد نکونام نیز به استقلال نخواهد آمد.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بی نام 9 ژانویه 2023 / 7:39 ق.ظ

    ساپینتو مربی بدی نیست اما دچار نوعی توهم نسبت به توانایی بازیکنانش است. سلمانی رضاوند یا از استفاده از محبی در خط حمله…محبی باید پشت دو‌مهاجم بازی کنه به خطر قدرت شوت زنی و پا به توپش نه اینکه بچسبه به دروازه. فصل عز دست رفت و ایشون هنوز نفهمید مهری رضاوند و … بهتر از صادقی مطهری و … نیستن

  • بی نام 9 ژانویه 2023 / 7:36 ق.ظ

    نکته اصلی اینجاست وقتی سادینتو برود خیلی زود باید کسی مثل عنایتی یا یک مربی نسبتا با تجربه بیاید سپردن استقلال اونم دو یا سه بازی به دست خسرو حیدری یعنی ۹ امتیاز دیگر از صدر دور شدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید