کد خبر:37619
پ

آیا وقت کشی سردار آجورلو در نقل و انتقالات یقه استقلال را می گیرد؟

در حالی به نیمه هفته جاری رسیدیم که پس از سه هفته هنوز خبری موثق از معرفی سرمربی جدید استقلال نیست و امورات در این باشگاه در بلاتکلیفی محض به سر می برد. اما نکته حائز اهمیت در خصوص اتلاف وقت عجیب این روزها در استقلال، بی تفاوتی مدیریت این تیم نسبت به تمدید قرارداد […]

در حالی به نیمه هفته جاری رسیدیم که پس از سه هفته هنوز خبری موثق از معرفی سرمربی جدید استقلال نیست و امورات در این باشگاه در بلاتکلیفی محض به سر می برد. اما نکته حائز اهمیت در خصوص اتلاف وقت عجیب این روزها در استقلال، بی تفاوتی مدیریت این تیم نسبت به تمدید قرارداد بازیکنان سابق و عقد قرارداد با بازیکنان جدید است.

آیا وقت کشی سردار آجورلو در نقل و انتقالات یقه استقلال را می گیرد؟

اگرچه قبل از حضور سرمربی جدید نمی توان اقدام به جذب بازیکن کرد و همه چیز باید مطابق با خواسته سرمربی جدید این تیم باشد اما وقتی کمیته فنی در باشگاه استقلال تشکیل شود، کیفیت بازیکن مورد تائید قرار بگیرد، هیچ منعی برای جذب بازیکن با کیفیت وجود ندارد. به عنوان مثال اگر باشگاه استقلال با ژائو فلیکس قرارداد ببندد، مربی جدید نمی تواند بگوید این بازیکن با سلیقه فنی من همخوانی ندارد!  این مثال در خصوص بازیکنان ایرانی و با کیفیت لیگ هم صادق است و اگر استقلالی ها گلچینی از بهترین های لیگ برتر را به خدمت بگیرند، مسلماً نه تنها سرمربی جدید ناراحت نخواهد شد، بلکه از در اختیار داشتن این تعداد بازیکن باکیفیت خوشحال می شود.

نکته نگران کننده برای باشگاه استقلال و البته پوئن منفی دیگر در کارنامه آجورلو و همکارانش اینجاست که آنها بدون توجه به پتانسیل محرومیت نقل و انتقالاتی که احتمالاً به واسطه طلب استراماچونی و پادوانی گریبانشان را می گیرد، اقدام به عقد قرارداد و ثبت قراردادهای جدید نکرده اند. اتفاقی خطرناک که ممکن است کار دست استقلال بدهد و این تیم را وارد بحران جدیدی نماید.

 

نمونه این اتفاق در خصوص باشگاه پرسپولیس رخ داد که آنها علی رغم اینکه می دانستند در شکایت برانکو بازنده هستند، خیلی سریع اقدام به جذب 7 ستاره لیگ برتر کردند و ظرف 72 ساعت قرارداد همه آنها را به ثبت رساندند تا قبل از اعلام رسمی محرومیت نقل و انتقالاتی، بتوانند از آنها در فصل جدید استفاده کنند و اتفاقاً با همان نفرات، تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز پیشروی کردند.

امروز نیز به طور واضحی مشخص است که باشگاه استقلال در موضوع استراماچونی محکوم است و تعلل در ثبت قرارداد بازیکنان جدید احتمالی مساوی با محرومیت از استفاده از این بازیکنان در فصل جدید خواهد بود.

آیا دامنه تعلل بی مورد در انتخاب سرمربی به تعلل در ثبت قرارداد بازیکنان جدید در استقلال منتهی می شود و یک سوء مدیریت کامل را در این تیم شاهد خواهیم بود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید