کد خبر:37623
پ

آیا آجورلو می تواند در دو خط از سوابق ساپینتو دفاع کند | بازی خطرناک سردار با حیثیت باشگاه

بنا بر اعلام برخی رسانه های داخلی، قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال به صورت الکترونیکی امضا شده و این مربی امشب برای امضای قرارداد نهایی راهی تهران خواهد شد.   آیا آجورلو می تواند در دو خط از سوابق ساپینتو دفاع کند | بازی خطرناک سردار با حیثیت باشگاه در اینکه ریکاردو ساپینتو عضوی از […]

بنا بر اعلام برخی رسانه های داخلی، قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال به صورت الکترونیکی امضا شده و این مربی امشب برای امضای قرارداد نهایی راهی تهران خواهد شد.

 

آیا آجورلو می تواند در دو خط از سوابق ساپینتو دفاع کند | بازی خطرناک سردار با حیثیت باشگاه

در اینکه ریکاردو ساپینتو عضوی از نسل طلایی فوتبال پرتغال بوده شکی وجود ندارد و علاقه مندان به فوتبال هرگز بازیهای شماره 9 سابق تیم ملی فوتبال پرتغال را فراموش نخواهند کرد اما دیگو مارادونا نشان داد الزماً هر بازیکنی که در دوران بازی موفق و مشهور بوده، مربی خوبی از آب در نمی آید و این موضوع در خصوص ساپینتو نیز صادق است.

با نگاهی به عملکرد ساپینتو از سال 2018 تاکنون سیر نزولی این مربی کاملاً مشهود است به طوری که نه در بعد امتیاز گیری و نه قهرمانی و نه استمرار حضور در یک تیم عملکرد موفقی نداشته و بعضاً با تیم مذکور به دسته پائینتر نیز سقوط کرده است.

ساپینتو مربی کارنامه دار و قابل دفاعی نیست و مشخص نیست سردار آجورلو چطور به این نتیجه رسیده که سکان هدایت تیم قهرمان ایران را بعد از 3 هفته وقت کشی، به یک مربی همیشه ناکام بسپارد. آیا آجورلو می تواند از عملکرد این مربی دفاع کند؟ اگر بنا به فرصت دادن به مربی اینچنینی بود، چرا فرصت به یک مربی داخلی داده نشد؟ به نظر می رسد آجورلو از سر استیصال و از دست ندادن زمان، صرفاً به دنبال یک نام خارجی برای نشستن روی نیمکت استقلال بود وگرنه خود او بهتر از هر فردی می داند که ساپینتو اصلا در قواره فوتبال ایران نیست و از همین حالا باید او را برکنار شده بدانیم.

 

جدای از مسائل فنی، ساپینتو از لحاظ اخلاقی نیز مورد تائید نیست و فیلمهایی که از او در حین برگزاری بازیها وجود دارد به خوبی نشان می دهد این مربی پتانسیل ایجاد هر نوع حاشیه ای را در مستطیل سبز دارد.
هر چه که هست نهایی شدن این گزینه تنها موجب شاد شدن دشمنان استقلال خواهد شد و اگر سردار آجورلو این مربی را به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی کند، بدون شک در کنار هواداران استقلال قرار نخواهد گرفت چرا که پس از 3 هفته وقت کشی، دست بر روی مربی گذاشته که کوچکترین تناسبی برای نشستن روی نیمکت استقلال ندارد. سپردن کار به رضا عنایتی با سابق هصعود با تیم هوادار به لیگ برتر، به مراتب قابل هضم تر از انتخاب این مربی بدون کارنامه خواهد بود.

در پایان توجه شما را به نمونه از رفتارهای نامتعارف ساپینتو در مسابقات جلب می نمائیم. بدون شک سرمربی تیم های بزرگ، می بایست از شخصیت بزرگی هم برخوردار باشد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید