کد خبر:1773
پ

آموزش حذف و دیلیت اکانت اینستاگرام

اگر شما هم برای حذف حساب اینستاگرام خود به کمک نیاز دارید، قطعا نیاز به همراهی با ما تا پایان این مطلب را دارید. در این مطلب ما به شما آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام را خواهیم گفت.   راهنمای خرید گوشی جدید | به چه نکاتی توجه کنیم؟   نکات مهم آپدیت جدید گوگل   […]

اگر شما هم برای حذف حساب اینستاگرام خود به کمک نیاز دارید، قطعا نیاز به همراهی با ما تا پایان این مطلب را دارید. در این مطلب ما به شما آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام را خواهیم گفت.

 

راهنمای خرید گوشی جدید | به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

نکات مهم آپدیت جدید گوگل

 

آیا از تهدیدهای حریم خصوصی اینستاگرام نگران هستید؟ نیاز به استراحت از رسانه های اجتماعی دارید؟ تجربه حمله سایبری دارید؟ و کلی سوالات دیگر در این زمینه وجود داردکه ذهن شما را درگیر کرده و قصد دارید از حساب کاربری اینستاگرام خود برای مدتی بیرون بیاید.

اما باید بدانید پس از حذف حساب کاربری، دیگر دسترسی به عکس ها، فیلم ها، دنبال کنندگان و تمام داده های حساب خود را ندارید. اما اگر نمی خواهید کل اطلاعات شما از بین برود و فقط برای مدتی می خواهید از حساب کاربری خود فاصله بگیرید، می توانید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید.

 

 

آموزش حذف و دیلیت اکانت اینستاگرام

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

نحوه حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت اینستاگرام شما بدان معنی است که مشخصات، عکس ها، فیلم ها، پسندیدن ها، نظرات و سایر دنبال کننده های شما نیز به طور دائم حذف می شوند.

حذف دائمی اکانت اینستاگرام

1. وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

شما نمی توانید حساب خود را از برنامه اینستاگرام حذف کنید، بنابراین باید از طریق یک مرورگر وب در رایانه شخصی یا دستگاه همراه خود وارد instagram.com شوید.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

2. به صفحه “حذف حساب خود” در اینستاگرام بروید.

پس از ورود به سیستم، به صفحه Delete Your Account بروید و دلیل حذف حساب خود را از فهرست کشویی “چرا حساب خود را حذف می کنید؟” انتخاب کنید.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

3. رمز عبور خود را وارد کرده و Instagram را برای همیشه حذف کنید.

پس از انتخاب گزینه ای، از شما خواسته می شود که رمز ورود خود را دوباره وارد کنید؛ تا تأیید کنید که می خواهید اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه حذف کنید.

بعد از اینکه دلیلی انتخاب کردید و گذرواژه خود را وارد کردید، گزینه حذف دائمی حساب شما ظاهر می شود.

روی “حذف دائمی حساب من” کلیک کنید و حساب شما، همراه با همه محتوا و دنبال کنندگان شما غیرفعال می شود.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

به خاطر داشته باشید: وقتی حساب خود را حذف کردید، اگر تصمیم دارید بعداً یک حساب اینستاگرام دیگری ایجاد کنید، نمی توانید با همان نام کاربری خود ثبت نام کنید. بهتر است بدانید، اینستاگرام نمی تواند حساب های حذف شده را دوباره فعال کند.

اما اگر شما قصد ندارید به طور کامل حساب کاربری خود را حذف کنید، ما به شما نحوه ی غیرفعال کردن موقت حساب اینستاگرام خود را در ادامه خواهیم گفت.

حذف موقت اکانت اینستاگرام

آیا می خواهید از رسانه های اجتماعی خود از جمله اینستاگرام فاصله بگیرید؟ شما با این روش می توانید، یک بار دیگر به جمع اینستاگرام بپیوندید، می توانید حساب خود را موقتاً غیرفعال کرده و دوباره فعال کنید.

برای غیرفعال کردن موقت اینستاگرام:

1. وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

از یک مرورگر موبایل یا رایانه به instagram.com وارد شوید، قابل ذکر است شما نمی توانید به طور موقت حساب خود را از برنامه اینستاگرام غیرفعال کنید.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

2. بر روی “ویرایش نمایه” کلیک کنید و “موقتاً غیرفعال کردن حساب من” را انتخاب کنید. به صفحه نمایه خود بروید و روی “ویرایش نمایه” در بالای صفحه کلیک کنید.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

از آنجا گزینه “موقتاً غیرفعال کردن حساب من” را در پایین صفحه انتخاب کنید.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

3. رمز عبور خود را وارد کرده و اینستاگرام را غیرفعال کنید.

دلیل غیرفعال کردن حساب خود را از فهرست منوی “چرا غیرفعال می کنید؟” را انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه ای، از شما خواسته می شود که رمز ورود خود را دوباره وارد کنید تا تأیید کنید که می خواهید غیرفعال کنید.

پس از انتخاب دلیل و گذرواژه خود، گزینه غیرفعال کردن موقت حسابتان ظاهر می شود.

روی “غیرفعال کردن موقتی حساب” کلیک کنید و نمایه شما همراه با همه محتوا و دنبال کنندگان شما مخفی می شوند تا اینکه دوباره وارد سیستم شوید.

 

دیلیت اکانت اینستاگرام

 

به خاطر داشته باشید: برای حذف و غیرفعال کردن حساب خود به رمزعبور خود نیاز دارید. اگر رمزعبور خود را فراموش کرده اید یا می خواهید آن را تغییر دهید، یاد بگیرید که چگونه رمزعبور اینستاگرام خود را تغییر دهید.

کلیدواژه : اینستاگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید