کد خبر:21153
پ

آمار و بیوگرافی امین قاسمی نژاد بازیکن جدید استقلال

به نظر می رسد کار انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال تمام شده و او امروز قراردادش را با استقلال امضا خواهد کرد تا از نیم صل دوم برای آبی پوشان توپ بزند در ادامه نگاهی داشته ایم به بیوگرافی و آمار و اطلاعات امین قاسمی نژاد. با بتاکاپ همراه باشید.   آمار و بیوگرافی […]

به نظر می رسد کار انتقال امین قاسمی نژاد به استقلال تمام شده و او امروز قراردادش را با استقلال امضا خواهد کرد تا از نیم صل دوم برای آبی پوشان توپ بزند در ادامه نگاهی داشته ایم به بیوگرافی و آمار و اطلاعات امین قاسمی نژاد. با بتاکاپ همراه باشید.

 

آمار و بیوگرافی امین قاسمی نژاد بازیکن جدید استقلال

آمار امین قاسمی نژاد بازیکن جدید استقلال

امین قاسمی نژاد زاده 1 آذر 1365 در شهر بابل با قامت 184 سانتی متری خود در پست مهاجم کاذب و وینگر بازی می کند. او سابقه بازی در تیمهای گیتی پسند ماشین سازی و شهرخودرو را در کارنامه خود دارد و مثل رضا عنایتی دیر وتبال را شروع کرده و در سن 34 سالگی در اوج قرار گرفته است.

قاسمی نژاد در ۱۱ مسابقه ۸ گل و ۲ پاس‌گل ثبت کرده و ۴ بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است و در جدول گلزنان لیگ برتر در جایگاه سوم قرار دارد.
او به طور میانگین ۳٫۲ شوت ، ۱٫۱ پاس کلیدی ، ۱٫۴ عملکرد دفاعی ، ۵٫۴ نبرد پیروز ، ۴۰ لمس توپ ، ۱٫۹ نبردهوایی موفق و ۷۳ درصد دقت پاس را ثبت کرده و با نمره 7٫46 دومین بازیکن برتر لیگ ( بالاتر از تمام بازیکنان استقلال ) است.

قاسمی نژاد می‌تواند کاربردی ترین خرید فصل استقلال باشد چرا که وضعیت خط میانی استقلال در نیم فل اول راضی کننده نبود و او می تواند با بازیخوانی و جاگیری های زیرکانه ش در زمین، مشکل استقلال در از هجومی را حل کند.

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • جواد 4 مارس 2021 / 11:14 ق.ظ

    آخه یه مهاجم پیر از کار افتاده به چه درد میخوره، فوقش یه فصل خوب داشه باشه و بعد با کلی طلب ازمون شکایت می کنه
    این چه خریده آخههههه

  • استراماچونی 4 مارس 2021 / 7:57 ق.ظ

    اگر فکری ایشونو خریده بود الان میشد خرید مشکوک. استقلال 3 مهاجم عالی داره این چیه دیگه؟ در ضمن مغانلو الان با قیمتهای لیگ پرتغال به ایران میاد مثل ترابی که با قیمتهای لیگ قطر اومد. این نشون میده آذری جهرمی از زاویه یک هوادار نه وزیر!! سر کیسه را شل کرده برای لنگ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید