کد خبر:14445
پ

آمار فاجعه بار استقلال در 4 بازی اخیر | موقعیت گل به اندازه انگشتان یک دست!

نیمه اول بازی استقلال و صنعت نفت با نتیجه 0-0 به پایان رسید و بار دیگر شاهد یک نمایش ضعیف از سوی بازیکنان استقلال بودیم و کادر فنی این تیم نیز نتوانست روند فنی این تیم را عوض کند و با احتساب این نیمه از دیدار استقلال مقابل صنعت نفت، به جرات می توان گفت […]

نیمه اول بازی استقلال و صنعت نفت با نتیجه 0-0 به پایان رسید و بار دیگر شاهد یک نمایش ضعیف از سوی بازیکنان استقلال بودیم و کادر فنی این تیم نیز نتوانست روند فنی این تیم را عوض کند و با احتساب این نیمه از دیدار استقلال مقابل صنعت نفت، به جرات می توان گفت آبی ها در 4 بازی اخیر خود مقابل فولاد خوزستان، ماشین سازی، پیکان و صنعت نفت به اندازه انگشتان یک دست هم نتوانسته اند موقعیت گل ایجاد کنند و این در حالیست که کادر فنی استقلال با بهانه های مختلف سعی در توجیه ضعف فنی استقلال است.

 

آمار فاجعه بار استقلال در 4 بازی اخیر | موقعیت گل به اندازه انگشتان یک دست!

آمار فاجعه بار استقلال در 4 بازی اخیر | موقعیت گل به اندازه انگشتان یک دست!

هواداران استقلال به یاد ندارند در چند سال اخیر، وضعیت فنی این تیم اینقدر آشفته شده باشد که ستاره های فصول گذشته استقلال با تاکتیک های گنگ و قابل پیش بینی محمود فکری و کادرش قادر به موقعیت سازی نیستند. مشخص نیست چه کسی مسئول آنالیز حریفان در کادر فنی استقلال است که اینگونه در مواجهه با حریفان از همان دقیقه اول بازی با بن بست تاکتیکی مواجه می شوند و راهکاری هم برای برون رفت از این شرایط از سمت کادر فنی به درون زمین منتقل نمی شود.

 

بدون تعارف باید گفت این وضعیت استقلال با وجود نفرات عجیبی که در کادر فنی استقلال دیده می شوند، قابل پیش بینی بود و محمود فکری نمی تواند به بهانه نداشتن مهره، این نمایش ضعیف در چند بازی اخیر را توجیه کند. کادر فنی استقلال کیفیت فنی این تیم را به حدی تنزل داده که هر هوادار فوتبالی که بازیهای این تیم را نگاه کند، به یاد مسابقات لیگ دسته دوم می افتد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید