کد خبر:14156
پ

آمار عجیب و منفی شیخ دیاباته در استقلال

بتاکاپ – شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال بازیکن جالب و ویژه ای است. او که در فصل نوزدهم توانست با 15 گل به عنوان آقای گلی لیگ دست پیدا کند یک امار منفی منحصر به فرد از خود در استقلال بر جای گذاشته است.   آمار عجیب و منفی شیخ دیاباته در استقلال شیخ دیاباته […]

بتاکاپ – شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال بازیکن جالب و ویژه ای است. او که در فصل نوزدهم توانست با 15 گل به عنوان آقای گلی لیگ دست پیدا کند یک امار منفی منحصر به فرد از خود در استقلال بر جای گذاشته است.

 

آمار عجیب و منفی شیخ دیاباته در استقلال

آمار عجیب و منفی شیخ دیاباته در استقلال

شیخ دیاباته از ابتدای فصل گذشته به استقلال ملحق شد که چند هفته اول را به دلیل دور بودن از شرایط جسمانی از دست داد اما به محض آماده شدن، با مصدومیت بدموقعی مواجه شد و دربی رفت را هم از دست داد تا از همان مقطع به بعد، سریال مصدومیت های او کلید خورده باشد به طوری که او در طول مدت حضورش در استقلال، 23 بازی را به میدان رفته و 23 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است که یک آمار منفی عجیب برای این بازیکن به حساب می آید.

 

اینکه او در این تعداد بازی توانسته 15 گل برای استقلال در لیگ و 3 گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند، آمار خوبی برای او محسوب می شود اما از دست دادن 23 بازی به دلیل مصدومیت گویای بدن شکننده او است که علی رغم جثه غول پیکرش به سادگی با کوچکترین برخوردی دچار مصدومیت می شود. شاید اگر او در 23 بازی که به دلیل مصدومیت نتوانست استقلال را همراهی کند در میدان حضور داشت، وضعیت استقلال چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان آسیا طور دیگری رقم می خورد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید