کد خبر:23775
پ

آمار عجیب در بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان

از هفته بیستم لیگ برتر امروز بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان برگزار شد، که این بازی عجیب در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا شاگردان نویدکیا دو امتیاز حساس را مقابل نفت مسجد سلیمان و محمود فکری از دست داده باشد.   آمار عجیب در بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان شاید […]

از هفته بیستم لیگ برتر امروز بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان برگزار شد، که این بازی عجیب در نهایت با نتیجه 0-0 به پایان رسید تا شاگردان نویدکیا دو امتیاز حساس را مقابل نفت مسجد سلیمان و محمود فکری از دست داده باشد.

 

آمار عجیب در بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان

آمار عجیب در بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان

شاید روی کاغذ به نظر برسد محمود فکری کار بزرگی انجام داده و نوار شش برد پیاپی سپاهان را قطع کرد اما آنهایی که بازی را دیدند می توانند شهادت دهند نفت مسجد سلیمان با خوش شانسی محض از این بازی 1 امتیاز گرفت. در این بازی یک طرفه سپاهان، 19 کرنر روی دروازه نفت ارسال کرد و 5 موقعیت گلزنی ایجاد کرد و این در حالیست که نفت مسجد سلیمان هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه سپاهان خلق نکرد و با 205 پاس، ضعیفترین عملکرد نفت از ابتدای شروع لیگ برتر را به ثبت رساند.

کلیدواژه : سپاهان

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بنده 13 آوریل 2021 / 12:56 ب.ظ

    به نام خدا. سلام و خداقوت.
    اشتباه می کنید. یک شوت بسیار زیبا در نیمه اول تیم نفت داشت که با سیو خوب دروازه بان تیم سپاهان به کرنر رفت. بی زحمت عجله عجله مطلب ننویسید. با تشکر.

  • ناشناس 12 آوریل 2021 / 9:16 ب.ظ

    چرا تیم پفک آبی فکری رو اخراج کردند واقعا کار بزرگی برای پرسپولیس انجام داد انشاالله که کیسه رو هم شکست میده

    • ابی 13 آوریل 2021 / 10:51 ق.ظ

      انشاالله توهم لال بشی زبونت بریده بشه انقد زر نزنی آدم نچسب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید