کد خبر:16040
پ

آمار جالب از تقابل های استقلال و قلعه نویی

رویارویی استقلال و گل گهر در هفته هشتم، شمار دوئل های لیگ برتری استقلال و قلعه نویی را به 21 می رساند. در ادامه به بررسی آمار دوئل های امیر قلعه نویی با استقلال می پردازیم.   آمار جالب از تقابل های استقلال و قلعه نویی تقابل بین استقلال و معمار تمامی قهرمانی های این […]

رویارویی استقلال و گل گهر در هفته هشتم، شمار دوئل های لیگ برتری استقلال و قلعه نویی را به 21 می رساند. در ادامه به بررسی آمار دوئل های امیر قلعه نویی با استقلال می پردازیم.

 

آمار جالب از تقابل های استقلال و قلعه نویی

آمار جالب از تقابل های استقلال و قلعه نویی

تقابل بین استقلال و معمار تمامی قهرمانی های این تیم در تاریخ لیگ برتر. گل گهر بعد از استقلال اهواز، مس، سپاهان، تراکتور، ملوان و ذوب آهن، هفتمین تیمی است که قلعه نویی برابر استقلال روی نیمکتش می نشیند.

🔹آمار قلعه نویی در 20 رویارویی لیگ برتری برابر استقلال نشان می دهد او فوت کوزه گری را خوب بلد است: 9 برد، 5 مساوی و 6 باخت.

🔹از اولین رویارویی استقلال و قلعه نویی، 6554 روز می گذرد؛ 29 دی 1381 بود که قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال اهواز در لیگ دوم برابر استقلال در تهران قرار گرفت و از کخ یک مساوی گرفت.

🔹حالا تقریبا 18 سال بعد، این بار قلعه نویی روی نیمکت گل گهر می نشید تا در پانصدمین سرمربیگری اش در تاریخ لیگ برتر بازهم برابر استقلال قرار بگیرد.

🔹قلعه نویی در 3 رویارویی ابتدایی اش به استقلال نباخت و صاحب 2 برد و یک مساوی شد. استقلال هم در 3 رویارویی اخیرش به تیمهای قلعه نویی نباخته و صاحب 2 برد و یک مساوی شده است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید