کد خبر:26978
پ

آشنایی با گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام فرهاد مجیدی، گابریل پین مربی ایتالیایی ۵۹ ساله هفته آینده به تیم استقلال اضافه خواهد شد.   آشنایی با گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در استقلال رزومه سوابق کاری گابریل پین گابریل پین با سابقه بازی در تیمهای مطرحی همچون یوونتوس، لاتیو و پارما سابقه خوبی […]

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام فرهاد مجیدی، گابریل پین مربی ایتالیایی ۵۹ ساله هفته آینده به تیم استقلال اضافه خواهد شد.

 

آشنایی با گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در استقلال

آشنایی با گابریل پین دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی در استقلال


رزومه سوابق کاری گابریل پین

گابریل پین با سابقه بازی در تیمهای مطرحی همچون یوونتوس، لاتیو و پارما سابقه خوبی در ففوتبال ایتالیا از خود بر جای گذاشته است. او در تمام عمر مربیگری خود به عنوان دستیار در تیمهای نام آشنایی همچون پارما، تیم ملی ایتالیا، گالاتاسرای، فیورنتینا، آ.اس رم، والنسیا و همچنین جنوآ  مشغول بوده است. اوج کار او،، 4 سال حضور در تیم ملی ایتالیا به عنوان دستیار سرمربی از سال 2010 تا 2014 بوده است.

 

مدرک مربیگری او پرولایسنس یوفا است و از لحاظ سطح مدرک، یک رده بالاتر از مدرک مربیگری فرهاد مجیدی محسوب می شود. نکته جالب در خصوص او این است که گابریل پین با کار کردن در خاورمیانه ناآشنا نیست چرا که در سال 2017/2018 در تیم النصر امارات مشغول به کار بوده است.

گابریل پین به لحاظ شخصیت مربیگری یک کلاس بالاتر از آندرا استراماچونی در فوتبال ایتالیا به حساب می آید و حضور او در استقلال یک موفقیت برگ و گام رو به جلوی بلند برای استقلالی ها به حساب می آید.

آخرین تیمی که او در آن مشغول به کار بوده، دستیار سرمربی در فیورنتینا بوده که مربوط به نیم فصل دوم فصل 2020/2021 است.

از گابریل پین به عنوان مغز متفکر پراندلی، سرمربی وقت تیم ملی ایتالیا یاد می شود و کارشناسان معتقدند او نقش ویژه ای در تفکرات پراندلی ایفا می کرده است.

گابریل پین در کنار پراندلی
گابریل پین در کنار پراندلی

گابریل پین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید