کد خبر:7672
پ

آشنایی با تیم پاختاکور حریف قدرتمند امشب استقلال

با حذف الهلال تیم پاختاکور ازبکستان جایگزین این تیم در صدر جدول گروه B رقابتها شد؛ حریف استقلال در بازی امشب این تیم ازبکستانی است که در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم خواهیم پرداخت.   پخش زنده بازی استقلال و پاختاکور   آشنایی با تیم پاختاکور حریف قدرتمند امشب استقلال تیم […]

با حذف الهلال تیم پاختاکور ازبکستان جایگزین این تیم در صدر جدول گروه B رقابتها شد؛ حریف استقلال در بازی امشب این تیم ازبکستانی است که در ادامه به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم خواهیم پرداخت.

 

پخش زنده بازی استقلال و پاختاکور

 

آشنایی با تیم پاختاکور حریف قدرتمند امشب استقلال

آشنایی با تیم پاختاکور حریف قدرتمند امشب استقلال

تیم قهرمان ازبکستان در 15 دیدار اخیر خود در رقابتهای داخلی و آسیایی 13 پیروزی و دو تساوی کسب کرده و به نوعی یک تیم شکست ناپذیر محسوب می شود. شاکله اصلی تیم پاختاکور را ملی پوشان ازبکستانی تشکیل می دهند که سرآمد آنها جلال الدین ماشاریپوف است که در نقش وینگر چپ برای این تیم بازی می کند و نقطه برتری و قوت پاختاکور نیز جناح چپ این تیم محسوب می شود.

سیستم پایه پاختاکور در بسیاری از بازیهای این تیم 1-3-2-4 است و با توجه به فیزیک قوی و قدرتمند بسیاری از بازیکنانش، آنها در ضربات ایستگاهی و ارسالها مخصوصا از جناح چپ بسیار خطرناک ظاهر می شوند.

دراگان چران با 190 سانتی متر قد و ایگور سرگیف با قدی 185 سانتی متری، دو خطر بالقوه برای خط دفاع استقلال محسوب می شوند که بر روی ارسال از جناحین با ضعف شدیدی مواجه است؛ یکی از حربه های پاختاکور برای رسیدن به گل، شوتزنی از پشت محوطه جریمه است که با وجود بازیکنان شوتزنی همچون ماشاریپوف می تواند یک خطر جدی برای سید حسین حسینی باشد که بعضاً با تمام تمرکز در درون دروازه حضور ندارد.

 

گفتنیست در فصل گذشته پاختاکور توانست پرسپولیس برانکو را شکست دهد و مانع از پیشروی مجدد سرخ پوشان تا مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا شود و در فصل جاری با حفظ شاکله اصلی تیم خود و کمترین تغییر ممکن به فصول گذشته، قصد دارند تا فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

 

 

آمار گل زده و گل خورده پاختاکور

خط دفاع قدرتمند پاختاکور نیز یکی دیگر از مواردی است که کادر فنی استقلال می بایست به آن توجه داشته باشد چرا که این تیم در 16 بازی لیگ ازبکستان 48 گل زده و تنها 9 گل خورده را به ثبت رساند و در رقابتهای آسیایی نیز با 6 گل زده و تنها 1 گل خورده در زمره تیمهایی قرار دارد که عملکرد دفاعی خوبی از خود بر جای گذاشته اند.

 

به جرات می توان گفت حذف الهلال بدترین خبر ممکن برای استقلالی ها بود چرا که بازی مقابل تیم الهلال به مراتب ساده تر از بازی مقابل پاختاکور بود و در فصول گذشته نیز استقلال علی رغم شرایط نامناسب توانسته بود الهلال را حتی با گومیس و جوینکو شکست دهد. استقلالی ها آرزو می کردند به عنوان تیم اول از این گروه صعود کرده و با الاهلی اماراتی که تیم ضعیفی محسوب می شود رو به رو می شدند اما اکنون برای صعود از این مرحله و رسیدن به 8 تیم برتر آسیا مجبور به شکست دادن پاختاکور هستند.

 

ترکیب اصلی پاختاکور مقابل الاهلی

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید