کد خبر:21265
پ

آشنایی با اعضای کادر فنی استقلال | صالح مصطفوی با مرتضایی آمد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد کادر فنی فرهاد مجیدی در استقلال بدون حضور فراز کمالوند بسته شد و صالح مصطفوی جایگزین فراز کمالوند در این تیم شد. در ادامه توجه شما را اعضای کادر فنی استقلال که به نظر می رسد نهایی است، جلب می نمائیم.   آشنایی […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به نظر می رسد کادر فنی فرهاد مجیدی در استقلال بدون حضور فراز کمالوند بسته شد و صالح مصطفوی جایگزین فراز کمالوند در این تیم شد. در ادامه توجه شما را اعضای کادر فنی استقلال که به نظر می رسد نهایی است، جلب می نمائیم.

 

آشنایی با اعضای کادر فنی استقلال | صالح مصطفوی با مرتضایی آمد

آشنایی با اعضای کادر فنی استقلال | صالح مصطفوی با مرتضایی آمد

فرهاد مجیدی(سرمربی)
بهزاد نوشادی(بدنساز)
امیر مرتضایی(تمرین دهنده)
غلامپور(مربی گلر ها)
صالح مصطفوی(آنالیزور)
دانشیار(مترجم و مسئول جی‌پی‌اس)

پیشتر گفته می شد مولایی بدنساز استقلال در ادامه فصل خواهد بود که با نظر فرهاد مجیدی این اتفاق رخ نداد و بهزاد نوشادی با سابقه کار در آمریکا، به کادر فنی استقلال اضافه شد.


بهزاد نوشادی که از مربیان بادانش و تحصیلکرده فوتبال ایران محسوب می شود پیش از این و به عنوان مربی بدنساز در کنار مربیانی همچون مجید جلالی(سایپا)، یحیی گل محمدی(نفت تهران و ذوب آهن)، علی کریمی(نفت تهران و سپیدرود رشت) و پرویز مظلومی(استقلال) به کار پرداخت.

او همچنین در تیم ملی امید در کنار مجیدی حضور داشت. نوشادی عضو انجمن بدنسازان آمریکا و انگلیس است و ۶۵ کتاب در زمینه بدنسازی نوشته و ترجمه کرده است.

گفته می شود راز کمالوند نیز تا امشب برای حضور در کادر فنی استقلال رصت خواسته و اگر امشب نیز نتواند مسئولین شاهین را متقاعد کند، پرونده حضور او در کادر فنی استقلال بسته خواهد شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ابی 5 مارس 2021 / 3:44 ب.ظ

    کادر فنی عالیه من که خیلی امیداورم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید