کد خبر:31824
پ

آزادای آذری جهرمی هوادار نمونه پرسپولیس با قرار وثیقه!

به گفته سخنگوی دستگاه قضا، پرونده آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در جریان است و او فعلاً با قرار وثیقه آزاد است.   آزادای آذری جهرمی هوادار نمونه پرسپولیس با قرار وثیقه! وزیر سابق ارتباطات با شکایت جمعی از مردم و چند دستگاه اجرایی به اتهام نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی، استنکاف از […]

به گفته سخنگوی دستگاه قضا، پرونده آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در جریان است و او فعلاً با قرار وثیقه آزاد است.

 

آزادای آذری جهرمی هوادار نمونه پرسپولیس با قرار وثیقه!

آزادای آذری جهرمی هوادار نمونه پرسپولیس با قرار وثیقه!

وزیر سابق ارتباطات با شکایت جمعی از مردم و چند دستگاه اجرایی به اتهام نشر اکاذیب با قصد تشویش اذهان عمومی، استنکاف از دستور قضایی و استنکاف از اجرای اوامر حکومتی مقامات قانونی، پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شده است.

این فرد احضار و تفهیم اتهام شده و با قرار تامین کیفری آزاد شده است. در آن مرحله، آخرین دفاع از این فرد اخذ نشده بود. بعد از آن، مجددا شکایت دیگری به دادسرا واصل شد و پرونده در جریان رسیدگی است.

آذری جهرمی که با توئیت ها و صحبت های تحریک کننده خود در حمایت از تیم محبوبش پرسپولیس و تمسخر تیم رقیب به نوعی از پست و مقام خود در این زمینه سوء استفاده کرده بود، حالا پس از پایان دوران مصونیت قضائی اش می بایست نسبت به آنچه در گذشته انجام داده پاسخگو باشد. گفتنیست او از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان هوادار نمونه معرفی شده بود و باشگاه پرسپولیس در حمایت از او در مقابل اهانت فرهاد مجیدی، قصد طرح شکایت داشت.

کلیدواژه : آذری جهرمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید