کد خبر:29114
پ

آرش رضاوند هافبک استقلال: گیتار ارسلان مطهری پاسخ کُری‌ پرسپولیسی‌ها بود

آرش رضاوند یکی از بهترین بازیکنان استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 96 بود؛ او در خصوص گیتار ارسلان مطهری در شادی استقلالی ها و همچنین کری خوانی های آذری جهرمی توضیحاتی داد که در ادامه میخوانید.   🔹در دربی برگشت لیگ برتر به حریف موقعیت ندادیم و از نصف موقعیت آنها گل خوردیم، بنابراین باید […]

آرش رضاوند یکی از بهترین بازیکنان استقلال مقابل پرسپولیس در دربی 96 بود؛ او در خصوص گیتار ارسلان مطهری در شادی استقلالی ها و همچنین کری خوانی های آذری جهرمی توضیحاتی داد که در ادامه میخوانید.

 

آرش رضاوند هافبک استقلال: گیتار ارسلان مطهری پاسخ کُری‌ پرسپولیسی‌ها بود/

🔹در دربی برگشت لیگ برتر به حریف موقعیت ندادیم و از نصف موقعیت آنها گل خوردیم، بنابراین باید با تمرکز بالا بازی می‌کردیم. پرسپولیس هم دنبال این بود که گل نخورد. در نیمه دوم شرایط بهتر شد، ما چندین موقعیت داشتیم که استفاده نکردیم، آنها نیز یک توپ به تیر دروازه زدند. حساسیت‌های بازی کار را به وقت‌های اضافه کشاند. در وقت‌های اضافه بحث خستگی مطرح بود، بازی کردن در 120 دقیقه کار سختی است، اما باز هم می‌گویم مهم این بود که گل نخوریم.

🔹استقلال پس از حضور مجیدی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، شخصیت خوبی گرفت. این اتفاق برای استقلال جا افتاده که برنده باشد. باید با همین روند تا پایان فصل کار کنیم.

🔹یک کُری بین ارسلان و بازیکنان پرسپولیس به وجود آمده بود. مطهری در دربی‌های گذشته خوشحالی همیشگی خودش را انجام می‌داد اما بازیکنان پرسپولیس در دربی قبلی یکسری کارهایی کردند که ارسلان به خاطر کُری با آنها گیتار را آورد تا جواب‌شان را بدهد.

🔹جهرمی گفته بود که کُری خواندن اشکالی ندارد و ما هم همین کار را کردیم اما او بداند تمسخر کردن با کُری خواندن فرق می‌کند. او حرف‌های خوبی نزد و کارش بازتابی نداشت.

🔹بازیکنی که دو، سه میلیارد قراردادش است، 10 میلیون تومان پولی نیست. مطمئن باشید پرسپولیس برنده دربی می‌شد، مربی یا مسئولان‌شان پاداش می‌دادند. مجیدی واقعا برای استقلال زحمت می‌کشد. تنها کسی که می‌توانست استقلال را با این وضعیت سر پا نگه دارد، مجیدی بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید