کد خبر:8584
پ

آدرس اشتباه مهرداد میناوند به هواداران پرسپولیس بابت جوسازی در مورد شادی گل عیسی

مهرداد میناوند پیشکسوت دو آتشه پرسپولیس دقایقی پیش با انتشار یک استوری اینستاگرامی، یک کانال منتسب به هواداری استقلال را مرجع اصلی به راه افتادن جو نژادپرستی در شادی گل عیسی ال کثیر معرفی کرد اما با رصدی که انجام دادیم کانال دیگری که فوراً پست مذکور را حذف کرد، اولین کانال تلگرام بود که […]

مهرداد میناوند پیشکسوت دو آتشه پرسپولیس دقایقی پیش با انتشار یک استوری اینستاگرامی، یک کانال منتسب به هواداری استقلال را مرجع اصلی به راه افتادن جو نژادپرستی در شادی گل عیسی ال کثیر معرفی کرد اما با رصدی که انجام دادیم کانال دیگری که فوراً پست مذکور را حذف کرد، اولین کانال تلگرام بود که این موضوع را کار کرد. گفتنیست کانال مذکور در حوزه شوخی های بی ادبانه و 18+ فعالیت می کند.

 

آدرس اشتباه مهرداد میناوند به هواداران پرسپولیس بابت جوسازی در مورد شادی گل عیسی

آدرس اشتباه مهرداد میناوند به هواداران پرسپولیس بابت جوسازی در مورد شادی گل عیسی

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • بتداز. علی 4 اکتبر 2020 / 6:26 ق.ظ

    مهرداد ابجی کوچکت کجان

  • رضا 3 اکتبر 2020 / 9:51 ب.ظ

    چرا کسایی که به استقلال خیانت میکنند دادگاهی نمیکنند چرا تبعیض قائل میشن بین کنگ واستقلال چرا پنجره لنگ بازه ولی استقلال نه چرا مدیر استقلالی که طرفدار بخواد نمیارن کی جواب گو هست .

  • رضا 3 اکتبر 2020 / 9:40 ب.ظ

    کاری که به نفع لنگه شماست چرا دادگا عدالت نیست کسایی که هر سال استقلال را بدهکار و هربلایی سر استقلال واسه تضیفش میارن دادگاهی کنید

  • موسوی 3 اکتبر 2020 / 6:29 ب.ظ

    معلوم شد بی شرف بازیکن تیم بی شرف کیه!!! تف به جعل و دروغ و دوپینگ و فریب فیفا و هزاران کار زشتی که چرکپولیسی ها کردند و هیچکس مجازاتشان نکرد. یادتان رفت خداوند در کمینگاه است!!!

  • ناشناس 3 اکتبر 2020 / 6:23 ب.ظ

    میناوند تورو هرکی میپرستی در اون کونتو بزار عوضی عقده ایی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید