کد خبر:10056
پ

آخرین وضعیت پرسپولیس برای حضور در جام جهانی باشگاه ها 2020

قرار است مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ در قطر برگزار شود. این آخرین مسابقات جام باشگاه‌های جهان است که به صورت هفت تیمی برگزار می‌شود و فیفا قصد دارد از سال ۲۰۲۱ این مسابقات را با حضور ۲۴ تیم برگزار کند که پرسپولیس با راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا به عنوان اولین تیم در […]

قرار است مسابقات جام جهانی باشگاه‌ها ۲۰۲۰ در قطر برگزار شود. این آخرین مسابقات جام باشگاه‌های جهان است که به صورت هفت تیمی برگزار می‌شود و فیفا قصد دارد از سال ۲۰۲۱ این مسابقات را با حضور ۲۴ تیم برگزار کند که پرسپولیس با راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا به عنوان اولین تیم در دنیا سهمیه این مسابقات را کسب کرد هرچند که برگزاری این تورنمنت به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

آخرین وضعیت پرسپولیس برای حضور در جام جهانی باشگاه ها 2020

آخرین وضعیت پرسپولیس برای حضور در جام جهانی باشگاه ها 2020

در مسابقات جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۰، هفت تیم شرکت خواهند کرد. فاتح لیگ قهرمانان اروپا (بایرن مونیخ)، فاتح لیگ قهرمانان آسیا (برنده پرسپولیس – نماینده شرق)، فاتح لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی، فاتح لیگ قهرمانان آمریکای شمالی، فاتح لیگ قهرمانان آفریقا، فاتح لیگ قهرمانان اقیانوسیه و نماینده کشور میزبان (الدحیل)

• نماینده قاره آفریقا در ماه نوامبر، نماینده قاره‌های آسیا و آمریکای شمالی و اقیانوسیه در ماه دسامبر و نماینده قاره آمریکای جنوبی در ماه ژانویه مشخص خواهد شد

• در اولین بازی، الدحیل به مصاف قهرمان اقیانوسیه خواهد رفت و برنده این دیدار وارد جدول مسابقات و راهی یک چهارم نهایی می‌شود تا پس از قرعه کشی، به مصاف یکی از تیم‌های قهرمان آسیا، آفریقا و یا آمریکای شمالی برود. دو تیم برتر یک چهارم نیز راهی نیمه نهایی می‌شوند تا به مصاف قهرمان اروپا یا آمریکای شمالی بروند. گفتنی است تمام این موارد به برگزاری مسابقات بستگی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید