کد خبر:25343
پ

آخرین وضعیت مصدومیت سه بازیکن پرسپولیس برای دربی 95 مشخص شد

در پایان بازی جنجالی شب گذشته سپاهان و پرسپولیس سه بازیکن پرسپولیس مصدوم شدند و موجب نگرانی هواداران و کادر فنی این تیم برای بای بعدی این تیم مقابل استقلال شدند اما طبق آخرین اخباری که در خصوص مصدومیت این سه بازیکن به دستمان رسیده دو بایکن احتمالاً مشکلی برای دربی نخواهند داشت و تنها […]

در پایان بازی جنجالی شب گذشته سپاهان و پرسپولیس سه بازیکن پرسپولیس مصدوم شدند و موجب نگرانی هواداران و کادر فنی این تیم برای بای بعدی این تیم مقابل استقلال شدند اما طبق آخرین اخباری که در خصوص مصدومیت این سه بازیکن به دستمان رسیده دو بایکن احتمالاً مشکلی برای دربی نخواهند داشت و تنها امید عالیشاه است که احتمالاً دربی را به خاطر مصدومیت از دست داده است.

 

آخرین وضعیت مصدومیت سه بازیکن پرسپولیس برای دربی 95 مشخص شد

در اواخر بازی مچ پای محمدحسین کنعانی زادگان پیچ خورد و همین مسئله باعث مصدومیت وی و خروجش اززمین شد. مصدومیت وی طوری بود که حتی قادر به زمین گذاشتن پایش نبود و ورم شدیدی در ناحیه مچ پای او دیده میشد. با یخ درمانی که از شب گذشته روی پای او انجام شده ورم پای مدافع پرسپولیس تا حدی کم شده و به نظر نمی رسد مشکلی برای همراهی پرسپولیس در دربی داشته باشد.

امید عالیشاه دیگر بازیکن پرسپولیس بود که در نیمه اول به خاطر مصدومیت از زمین بازی بیرون رت و طبق شنیده ها او دچار کشیدگی رباط داخلی زانو شده و احتمال رسیدن وی به دربی بسیار پایین خواهد بود.

سیامک نعمتی نی در جریان زد و خورد انتهای بازی از ناحیه کتف و چشم دچار مصدومیت شدید شده بود که بر طبق آخرین اخبار او مشکلی بابت حضور در دربی نخواهد داشت.

کلیدواژه : پرسپولیسدربی 95

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید