کد خبر:40700
پ

آخرین شانس بازیکنان ایران مقابل نیکاراگوئه برای دعوت به لیست نهایی

تیم ملی ایران امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف نیکاراگوئه می‌رود. آخرین شانس بازیکنان ایران مقابل نیکاراگوئه برای دعوت به لیست نهایی کارلوس کی‌روش در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود بازی با نیکاراگوئه جزو برنامه‌های تمرینی تیم ملی ایران محسوب می‌شود.حسین کنعانی تنها لژیونر ترکیب ایران در این […]

تیم ملی ایران امروز از ساعت ۱۹:۳۰ در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف نیکاراگوئه می‌رود.

آخرین شانس بازیکنان ایران مقابل نیکاراگوئه برای دعوت به لیست نهایی

آخرین شانس بازیکنان ایران مقابل نیکاراگوئه برای دعوت به لیست نهایی

کارلوس کی‌روش در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود بازی با نیکاراگوئه جزو برنامه‌های تمرینی تیم ملی ایران محسوب می‌شود.حسین کنعانی تنها لژیونر ترکیب ایران در این بازی است و تیم ملی بدون بازیکنان سرشناسش به مصاف نیکاراگوئه رفته است.

تیم ملی ایران امروز با ترکیبی عجیب و غیرقابل انتظار برای رقبا به مصاف نیکاراگوئه رفته و جالب توجه‌ترین نکته آن حضور آریا برزگر در ترکیب اصلی است. او که درمیان بازیکنان تیم ملی جوانان و امید در تمرینات اخیر ایران حضور داشت، کسی فکرش را نمی‌کرد کی‌روش بخواهد پیش از جام جهانی از این بازیکنان جوان بهره ببرد.

ترکیب تیم ملی فوتبال برابر نیکاراگوئه به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، ابوالفضل جلالی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، میلاد سرلک، امید نورافکن، مهدی ترابی، وحید امیری و سید آریا برزگر

به نظر می رسد کیروش از این دیدار به عنوان آخرین شانس برخی نفرات که در دعوت آنها به لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی 2022 مردد است، استفاده کرده است.

کلیدواژه : تیم ملی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید