کد خبر:8298
پ

آخرین تیر ترکش سعادتمند به پیکر بی جان استقلال | فسخ قرارداد دیاباته و میلیچ

به نظر می رسد احمد سعادتمند مطابق ماموریتی که از قبل به او محول شده  بود به بهترین شکل ممکن در تمامی زمینه ها توانست عامل اصلی ناکامی استقلال شود و در نهایت بدون اینکه مواخذه شود، به سادگی از کار برکنار شد اما این برکناری برای استقلال هزینه سنگینی داشت چرا که احتمالاً هواداران […]

به نظر می رسد احمد سعادتمند مطابق ماموریتی که از قبل به او محول شده  بود به بهترین شکل ممکن در تمامی زمینه ها توانست عامل اصلی ناکامی استقلال شود و در نهایت بدون اینکه مواخذه شود، به سادگی از کار برکنار شد اما این برکناری برای استقلال هزینه سنگینی داشت چرا که احتمالاً هواداران این تیم باید با دو ستاره تیمشان در فصل آتی خداحافظی کنند.

 

آخرین تیر ترکش سعادتمند به پیکر بی جان استقلال | فسخ قرارداد دیاباته و میلیچ

آخرین تیر ترکش سعادتمند به پیکر بی جان استقلال | فسخ قرارداد دیاباته و میلیچ

گویا باشگاه استقلال تا این لحظه مطالبات میلیچ را پرداخت نکرده و مطالبات شیخ دیاباته هم که به شکل اقساطی و 50 هزار یورو هر چند روز یک بار در حال پرداخت بود، متوقف شده است. مطابق تعهدی که باشگاه استقلال به میلیچ داده بود، آنها باید حداکثر تا همین امروز نهم مهر ماه برابر با 30 سپتامبر پول این بازیکن را پرداخت می کردند تا میلیچ که چند ماهی می شود از استقلال پول نگرفته، برای فسخ یکطرفه قرارداد و شکایت جهت دریافت غرامت اقدام نکند. حالا مطابق اسناد موجود در باشگاه، مشخص شده سعادتمند و همکارانش پس از بازگشت از دوحه هیچ پولی به میلیچ نداده اند و از این جا به بعد، اختیار با بازیکن خارجی استقلال است که موقع خداحافظی با مدیران باشگاه در دوحه، گفته بود فقط تا 30 سپتامبر صبر می کند و پس از آن از طریق قانون برای دریافت طلبش و جدایی از استقلال اقدام خواهد کرد.

 

نکته جالب توجه در خصوص سعادتمند اینکه به نظر می رسد او از چند روز قبل می دانست قرار است برکنار شود و به همین واسطه در یک شوی رسانه ای اقدام به افشای اطلاعات مهم استقلال کرد. به عنوان مثال در هیچ جای دنیا مدیری را پیدا نمی کنید که قلیان کشیدن بازیکنش را جار بزند یا ریز هزینه های تیمش را که جزو اسرار محرمانه باشگاه است در تریبون عمومی اعلام کند. با رصد اتفاقات چند روز اخیر به نظر می رسد او قصد داشت در آخرین روزهای حضورش در استقلال تا حد توان، باشگاه را به موضع ضعف ببرد و همانطور که پیشتر عنوان شد موضوع توافقش با الکس نوری نیز یک شوی رسانه ای بیش نبود و این موضوع توسط الکس نوری تکذیب شد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 5 اکتبر 2020 / 7:24 ب.ظ

    لعنت ابدی و ننگ ابدی بر خائنین به مردم ایران و آن زامبی هایی که 42سال پیش تاج ایران متمول ترین و با ابهت ترین باشگاه آسیا را به این روز انداختن و حتا به نام بلندش رحم نکردند……!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید