کد خبر:19222
پ

آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی استقلال 99/1400

بر طبق شنیده ها ،آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی استقلال 99/1400 به شرح زیر است.   آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی استقلال 99/1400 🖌پیمان بابایی:مهاجم تیم ماشین سازی تبریز یکی از گزینه های جدی محمود فکری تو نیم فصل هست که به گفته خبرگزاری های معتبر این بازیکن با مدیران استقلال به توافق […]

بر طبق شنیده ها ،آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی استقلال 99/1400 به شرح زیر است.

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی استقلال 99/1400

آخرین اخبار نقل و انتقالات زمستانی استقلال 99/1400

🖌پیمان بابایی:مهاجم تیم ماشین سازی تبریز یکی از گزینه های جدی محمود فکری تو نیم فصل هست که به گفته خبرگزاری های معتبر این بازیکن با مدیران استقلال به توافق اولیه رسیده.

🖌وحید حیدریه: مدافع 28 ساله اهل کرج که هم اکنون برای فولاد خوزستان بازی میکند نیز در تفکرات لیست فکری برای نقل و انتقالات زمستانه جای گرفته است
از سابقه حضور وی در باشگاه های حرفه ای می توان به پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان، پیکان تهران و همچنین ملوان انزلی اشاره کرد.

🖌محمد حسین زواری: هافبک راست پای تیم ملی جوانان ایران که در نقل و انتقالات تابستانه به خدمت تیم صنعت نفت آبادان گرفته شد هم اکنون مورد توجه سرمربی آبی ها قرار گرفته است تا این مربی بتواند خط میانی تیمش را تقویت کند.

🖌علیرضا علیزاده: یکی دیگر از گزینه های لیست فکری می باشد برای پست هافبک میباشد، وی سابقه حضور در تیم های فوتبال شهرداری اردبیل، باشگاه فوتبال سایپا تهران، مس کرمان و همچنین نفت مسجد سلیمان را دارد و هم اکنون برای تیم گل گهر سیرجان توپ میزند.

🖌میلاد جهانی: هافبک فعلی ذوب آهن که در نقل و انتقالات تابستانی نیز مورد توجه استقلال قرار داشت اما هافبک فصل گذشته صنعت نفت با آبی‌ها به توافق نرسید تا راهی ذوب آهن شود گفته می شود وی هم اکنون در لیست فکری قرار گرفته است و توافقات اولیه با این بازیکن انجام شده است.

پ.ن: گویا مذاکرات اولیه با دو نفر از این جمع انجام شده است.

لیست خروج:
🖌فرشید باقری و عارف غلامی: بازیکنانی که گفته می شود در نقل و انتقالات زمستانه از آبی پوشان پایتخت جدا خواهند شد

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مهران 28 فوریه 2021 / 6:59 ب.ظ

    پرسپولیس ‌همیسه‌لونگی‌میمونه‌قهرمانی‌آ سیا‌حسرت‌پرسپولیس ‌ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید