کد خبر:19833
پ

آبروریزی استقلال در نقش جهان با بهترین کادر فنی آقای بی فکری | با یک استعفا همه را خوشحال کنید!

بازی مهم هفته پانزدهم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد و این بازی با پیروزی سپاهان به پایان رسید تا تمام ادعاهای پوشالی محمود فکری سرمربی استقلال در پایان نیم فصل اول رنگ ببازند و صدر جدول پوشالی و حبابی که استقلال به آن تکیه زده بود خیلی زوزدتر از انچه […]

بازی مهم هفته پانزدهم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار شد و این بازی با پیروزی سپاهان به پایان رسید تا تمام ادعاهای پوشالی محمود فکری سرمربی استقلال در پایان نیم فصل اول رنگ ببازند و صدر جدول پوشالی و حبابی که استقلال به آن تکیه زده بود خیلی زوزدتر از انچه او فکرش را می کرد، در همین نیم فصل ازز کف برود تا دیگر بهترینی کادر فنی ایران، با استناد به صدرنشینی استقلال در لیگ برتر، منتقدین را سرکوب نکنند.

 

آبروریزی استقلال در نقش جهان با بهترین کادر فنی آقای بی فکری | با یک استعفا همه را خوشحال کنید!

آبروریزی استقلال در نقش جهان با بهترین کادر فنی آقای بی فکری | با یک استعفا همه را خوشحال کنید!

شاید اگر سیوهای تماشایی رشید مظاهری در 4-5 بازی حساس استقلال نبود، استقلال مدل محمد فکری امروز در رده های پائین جدول برای فرار از سقوط دست و پا می زد و در بالای جدول حضور نداشت اما هرچه کارشناسان و پیشکسوتان و هواداران استقلال گفتند و از نحوه بازی بی برنامه استقلال انتقاد کردند و به دانش فنی پائین کادر فنی این تیم معترض شدند،، فکری این موارد را قبول نکرد و مطرح کردن چنین مواردی را تنها زائیده ذهن بدخواهان استقلال دانست تا امروز شاهد خرد شدن استخوان های استقلال در اصفهن باشیم.

 

مدتهاست که تیم استقلال خوب بازی نمی کند و طرح و برنامه خاصی برای گشودن دروازه حریفان ندارد و گلزنی های انها تنها بر اساس نبوغ فردی بازیکنانی همچون ارسلان مطهری، قایدی و دیاباته بوده است. استقلال در نیمه اول مقابل سپاهان نیز مثل بازی های قبل بدون برنامه و تاکتیک و بدون آنالیز حریف وارد زمین شدند تا تیم سپاهان در یک بازی ساده و تمرینی به سادگی این تیم را شکست دهد.

روز گذشته در مطلب تحلیلی بازی استقلال و سپاهان عنوان کردیم که در این بازی استقلالی ها می بایست حتماً با 5 هافبک وارد زمین شوند چرا که در صورت استفاده از 3 یا 4 هافبک در این بازی از سوی کادر فنی استقلال، آنها قطعاً بازنده جدال با هافبک های با کیفیت و پرتعداد تر سپاهان خواهند بود.

 

کادر فنی استقلال در حالی به عارفف غلامی در این بازی در قلب دفاع میدان داد که او پیشتر ثابت کرده بود کیفیت فنی اش در حد لیگ آزادگان نیز نیست و در نیمه اول این بازی با دو اشتباه کمرشکن عارف غلامی، استقلال دو گل دریافت کرد تا در نیمه دوم خیلی زود تعویض شود. فکری در حالی از دانشگر در دفاع راست استفاده کرد که پست اصلی وریا غفوری دفاع راست است و دانشگر در پست دفاع میانی بهتر می توانست به استقلال کمک کند اما بار دیگر اشتباه در چینش نفرات باعث شد تا کارایی تاکتیکی آبی ها در این بازی نیز کاهش پیدا کند.

 

نبود خلاقیت در میانه میدان استقلال و مغز متفکر برای طراحی حملات متنوع باعث قابل حدس شدن بازی این تیم برای حریفان شده که در این بازی نیز کادر فنی استقلال تا انتهای بازی نتوانستند طرح خاصی برای ایجاد موقعیت روی دروازه سپاهان بیاندیشد تا بهترین کادر فنی ایران به ضعیف ترین کادر فنی ایران تبدیل شود و تیم استقلال همان راهی را برود که پیشتر تیم استقلال مدل صمد مرفاوی رفته بود.

به نظر می رسد برکناری یا استعفای کادر فنی استقلال در حال حاضر بهترین گزینه روی میز مدیران استقلال باشد چرا که به طور واضحی کادر فنی این تیم به بن بست تاکتیکی در این تیم رسیده و در 15 هفته ای که از لیگ برتر سپری شده، هواداران استقلال هنوز یک بازی با کیفیت از این تیم ندیده اند و مشکلات فنی عدیده ای در نوع بازی استقلال چه در فاز دفاعی و چه در از حمله دیده می شود به طوری که ستاره های فصل قبل استقلال همگی در حال خاموش شدن هستند و ادامه این روند احتمالاً منجر به یک آبروریزی بزرگ در آسیا تبدیل خواهد شد.

دیدگاه کاربران 15 دیدگاه
  • واقعیت همین 13 فوریه 2021 / 11:36 ب.ظ

    کلیدی ترین بازیکن رو دادن شاسکولها فکر کردن میتونن گول بزنن هوادار رو بدون علی کریمی هم اسیا و هم لیگ هیچی نیستیم جالبتر از این میلیچ ستاره ی متعصب رو پروندن رفت هههه خاک بر سرتون تخسیر ماست ک طرفدار ی مشت ادمهای بی فکر و خر شدیم تفففففففففففف

  • مرتضی جوکار 13 فوریه 2021 / 10:58 ب.ظ

    به دیدگاه من مشکل این باشگاه نمی تواند صد درصد مربی باشد سالها است که ضعف مدیریتی در باشگاه استقلال است وزیر ورزش یک مدیر عامل غیر ورزشی را در این باشگاه منصوب می کند که کاربلد نیست به نظر می رسد که این باشگاه نیاز به یک مدیر عامل با کفایت ودلسوز داردکه گزینه ای به جز آقای فتح آله زاده را من سراغ ندارم حدود 80 درصد مشکلات این باشگاه ضعیف بودن مدیریت باشگاه است وقتی مدیریت قوی باشد به تبع از مربی قوی خواهد شد واز بازیکنان بهتری استفاده خواهد شد بله آقای فکری هم اشتباهاتی دارد از جمله در موضوع میلیچ که به راحتی قابل حل بود ودر این بازی هم خلع این بازیکن کاملا محسوس بود در این زمان استقلال نیاز به بازیکن بازی ساز در میانه میدان دارد وباید سریع تقویت شود

  • ناشناس 13 فوریه 2021 / 10:42 ب.ظ

    من یه هوادارشش آتیشه پرسپولیسم.بقرآن دارم ازته دل میگم.من امروزدلم براهوادارای استقلال سوخت ک واقعابااینهمه بازیکن این تیم توخودش گمه .فرمانده تیم وقتی زیادبهانه جویی کنه ودم ازاتاق فکرساختگی ذهنش بزنه….پانزده بازی هیچ تاکتیکی نداشت استقلال.مربی ک خودشون میلیاردمیلیاردمیگیرن وعین خیالشون نی ولی زجرشوهوادارمیکشه

  • هوادار 13 فوریه 2021 / 10:19 ب.ظ

    سلام
    واقعا آدم نمی دونه چی بگه
    هیچ وقت استقلال را اینگونه بی برنامه وبدون انگیزه ندیده بودم.
    آقای فکری توانش همینه بندی خدا وقتی به بازی سخت ومحکم میخورد محکوم به شکست می باشد.چون هیچ گونه تفکری ندارد وکادر ایشون قبلا امتحان خود را پس داده اند.مثلا کمکی امید نمازی را رد میکنه
    ونمازی میشه مغز متفکر سپاهان…فکری ی عده افراد بدون رزومه را دور خودش جمع کرده….دردی از استقلال دوا نمیکنه… اگه احترام استقلال را داره و استقلال را دوست دارد تا یه آبروریزی سنگینی بر سر آستقلال در نیاورده خودشون استعفا بدن.

  • محمدی 13 فوریه 2021 / 9:16 ب.ظ

    سلام فکری بهترین مربی هست و باید حفظ بشه. وقتی تیم ناهار فقط ماکارونی دارن و گوشت نداریم حداقل وزیر چند پاکت سویا بخره به آشپزخونه بده. بازیکنان جون بگیرن و مغزشان کار کنه والا پاها از کجا فرمان بگیرن. مظاهری اون ور شیرجه میره توپ سروش رفیعی غلتان غلتان میره تو گل معلومه ناهار نخورده مغزش کار نمیکنه.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید