کد خبر:27
پ

قوانین شرکت در بتاکاپ

به منظور رعایت مساوات بین کاربران مختلف برای کسب امتیاز در اپلیکیشن بتاکاپ، قوانین زیر برای شرکت در کاپ هایی که زیر نظر اپلیکیشن بتاکاپ برگزار می شوند، لازم الاجرا است و ثبت نام نهایی کاربر به منزله خواندن و قبول تمامی  موارد مندرج در قوانین بتاکاپ می باشد.   در حال حاضر امکان برگزاری […]

به منظور رعایت مساوات بین کاربران مختلف برای کسب امتیاز در اپلیکیشن بتاکاپ، قوانین زیر برای شرکت در کاپ هایی که زیر نظر اپلیکیشن بتاکاپ برگزار می شوند، لازم الاجرا است و ثبت نام نهایی کاربر به منزله خواندن و قبول تمامی  موارد مندرج در قوانین بتاکاپ می باشد.

 

در حال حاضر امکان برگزاری کاپ در شهرهای تهران، کرج، قزوین، رشت میسر است؛ اگر در شهر دیگری هستید که تمایل به شرکت در کاپ ها دارید، به دایرکت اینستاگرام ادمین در اینستاگرام بتاکاپ پیام دهید تا شرایط حضور شما د کاپ در شهر خودتان میسر شود.   اینستاگرام بتاکاپ : betacupa@

قوانین شرکت در بتاکاپ

1.هر کاربر مجاز است  در هر ماه، تنها یکبار در کاپ رایگان شرکت کند.

  1. برای تهیه سکه برای پرداخت ورودی شرکت در کاپ، می توانید با فعالیت در اپلیکیشن اقدام به جمع آوری سکه کنید یا از طریق فروشگاه بتاکاپ، سکه های مورد نیاز را خریداری نمائید.

3.ظرفیت هر کاپ در ابتدای شروع آن مشخص خواهد شد.

4.کاربری که اقدام به تائید نهایی برای حضور در کاپ را داشته باشد، قادر به لغو یا کنسل کردن آن نیست و عدم حضور به موقع او در محل برگزاری کاپ، به منزله شکست 3-0 او به نفع حریفش خواهد بود.

  1. مسئولیت برگزاری کاپ بر عهده مسئول گیم نت مذکور است و او ناظر به صحت برگزاری بازیها بین کاربران مختلف است و در نهایت برنده نهایی را اعلام خواهد کرد.
  2. گیم نت مسئولیتی در قبال سالم بودن دسته کنترلر ندارد و در صورتی که کاربری بازی با یک دسته را شروع کرده، در حین بازی مجاز به تغییر دسته نیست. اگر کاربری احساس می کند، با کنترلر شخصی خود راحت تر است، می بایست آن را به محل برگزاری بازی آورده و قبل از شروع بازی می تواند با اتصال آن به کنسول از دسته خود برای انجام بازی استفاده کند.
  3. بازیها در تایم 10 دقیقه ای انجام خواهد شد.

8.در صورت تساوی بازی به پنالتی می رود و وقت اضافه وجود ندارد.

9.درجه سختی داوری هر بازی بر روی نرمال قرار داده می شود.

10.کاربران حق الحاق هر گونه فلش یا دیسک جانبی برای افزایش قدرت بازیکنان خود را ندارند.

11.کاربران می بایست نیم ساعت قبل از ساعت شروع کاپ، خود را در محل برگزاری به مسئول گیم نت معرفی کنند.

12.در صورتی که کاربری نظم گیم نت را بر هم بزند یا به قوانین برگزاری پایبند نباشد، مسئول گیم نت یا مسئول برگزاری می تواند او را از کاپ اخراج کند.

13.کاربران می بایست با در دست داشتن اوراق شناسایی خود در محل برگزاری بازی حاضر شوند چرا که نامی که اپلیکیشن بتاکاپ ثبت شده، با هویت کاربری که در محل برای انجام بازی حاضر شده، مطابقت داده خواهد شد. در صورت عدم در دست داشتن اوراق هویتی در زمان برگزاری کاپ، تصمیم گیری در خصوص اعطای مجوز حضور در کاپ به کاربر بر عهده مسئول برگزاری است.

  1. کاربران می بایست از طریق اپ و وب سایت بتاکاپ در خصوص آخرین اطلاعات برگزاری کاپ، اطلاعات لازم را کسب نمایند.

 

 

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • مهران 19 جولای 2021 / 7:48 ب.ظ

    سلام ببخشید کی ثبت نام شروع میشه بعدش از کجا باید ثبت نام کنم

    • admin 19 جولای 2021 / 9:45 ب.ظ

      از اول مرداد از توی اپلیکیشن بتاکاپ

      • علی اصغر بهرامی اقدم 28 سپتامبر 2021 / 9:06 ق.ظ

        آلیسون بکر_ویرجیل فندایک_سرخیو راموس_ترنت الکس آرنولد_اندی رابرتسون_فابینیو تاوارز_کووین دیبروین_لیونل مسی_محمد صلاح__نیمار جونیور_کریستیانو رونالدو

  • رضاملکی 14 جولای 2021 / 10:34 ق.ظ

    آقا سلام من از زنجان مزاحم میشم میخاستم تو مسابقات pesشرکت کنم ممنونم اگه بگین چ جوری

    • admin 14 جولای 2021 / 3:59 ب.ظ

      سلام . فکر کنم پاسختون رو توی دایرکت اینستاگرام دادن دوستان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید