کد خبر:112
پ
فرماندار مشگین شهر با مهر مطرح کرد؛

۱۲ سد معیشتی در مشگین شهر بلااستفاده است

مشگین شهر- فرماندار مشگین شهر گفت: ۱۲ سد معیشتی که در دولت نهم و دهم احداث آن در مشگین شهر صورت گرفته عملاً بلااستفاده است. میرعلی رحیمی زاد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این سدها از ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اغلب به دلیل مشکلات بعدی که به ضعف مطالعات […]

مشگین شهر- فرماندار مشگین شهر گفت: ۱۲ سد معیشتی که در دولت نهم و دهم احداث آن در مشگین شهر صورت گرفته عملاً بلااستفاده است.
میرعلی رحیمی زاد در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این سدها از ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اغلب به دلیل مشکلات بعدی که به ضعف مطالعات بازمی‌گردد بدون استفاده باقی مانده‌اند.
وی افزود: برخی از سدها به دلیل اینکه مطالعه مطلوبی نداشته امروز با ضعف منابع آبی مواجه است و متأسفانه به دلیل ضعف مطالعات کارشناسی امروز تأمین آب آن به مشکل برخورده است.
فرماندار مشگین شهر در خصوص دو سد خورشیدآباد و عصر آباد با عمر ۱۳ ساله که عملاً بی‌استفاده است، اضافه کرد: در خورشیدآباد نیز تأسیسات سد نیمه‌کاره مانده است.
رحیمی زاد ابراز امیدواری کرد در سال جاری تأسیسات و پمپاژ سد تکمیل شود تا بتوان ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی سه روستای مجاور را تحت پوشش قرار داد.

منبع
خبرگزاری مهر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید