کد خبر:12413
پ

یک زن مانع از حضور رضاقوچان نژاد در پرسپولیس

چند روزی است که پرسپولیسی‌ها برای پرکردن جای خالی عیسی آل‌کثیر مذاکرات خود را با رضا قوچان‌نژاد آغاز کرده‌اند و گل‌محمدی برای راضی کردن این بازیکن شخصا وارد عمل شده و مذاکراتی را با این مهاجم سابق تیم ملی انجام داده است. ظاهرا قوچان‌نژاد از یحیی زمان خواسته که به این پیشنهاد فکر کند و […]

چند روزی است که پرسپولیسی‌ها برای پرکردن جای خالی عیسی آل‌کثیر مذاکرات خود را با رضا قوچان‌نژاد آغاز کرده‌اند و گل‌محمدی برای راضی کردن این بازیکن شخصا وارد عمل شده و مذاکراتی را با این مهاجم سابق تیم ملی انجام داده است. ظاهرا قوچان‌نژاد از یحیی زمان خواسته که به این پیشنهاد فکر کند و البته در این زمان مذاکراتی را هم با باشگاه زووله انجام دهد تا ببیند نظر باشگاه برای جدایی او چه خواهد بود و بعد از آن به‌صورت رسمی به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها پاسخ دهد. در این بین، سمیعی، مدیرعامل جدید پرسپولیس به یحیی اعلام کرده هر زمانی که نیاز بود او وارد مذاکرات بشود، آمادگی‌اش را دارد.

 

یک زن مانع از حضور رضاقوچان نژاد در پرسپولیس

یک زن مانع از حضور رضاقوچان نژاد در پرسپولیس

پیشتر نیز مسئولین باشگاه استقلال و تراکتور و پرسپولیس به گوچی پیشنهاداتی برای حضور در ایران داده بودند اما ساروین بیات،  همسر رضا قوچان نژاد راضی به زندگی در ایران نیست و به نظر نمی رسد گوچی برای ادامه فوتبالش به ایران بیاید چرا که او فصل گذشته نیز به پیشنهاد مالی سنگین مالک تراکتور نیز پاسخ منفی داده بود.

گفتنیست گوچی و همسرش سالهاست در هلند زندگی می کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید