کد خبر:44407
پ

یک جلسه محرومیت تعلیقی برای حرکت داعش گونه بیرانوند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام رای خود را برای اتفاقات پس از بازی استقلال و پرسپولیس اعلام کرد. بر این اساس، علیرضا بیرانوند و مهدی قایدی هر دو با محرومیت تعلیقی یک جلسه ای مواجه شدند. بیرانوند به دلیل انجام یک حرکت داعش گونه که پیشتر در کلیپ شهادت شهید حججی از داعشی ها دیده […]

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرانجام رای خود را برای اتفاقات پس از بازی استقلال و پرسپولیس اعلام کرد.

بر این اساس، علیرضا بیرانوند و مهدی قایدی هر دو با محرومیت تعلیقی یک جلسه ای مواجه شدند. بیرانوند به دلیل انجام یک حرکت داعش گونه که پیشتر در کلیپ شهادت شهید حججی از داعشی ها دیده بودیم و مهدی قایدی تنها به دلیل انتقاد از داور دربی که یک اتفاق عادی در بین بسیاری از مربیان و بازیکنان تلقی می شود اما هیچ برخورد قاطعی تا این لحظه با آن نشده و به نظر می رسد اینبار هم برای ناراحت نشدن آقایان در باشگاه پرسپولیس اولاً این رای خفیف برای حرکت داعشی طارمی در نظر گرفته شد ثانیا با محرومیت مشابه یک بازیکن استقلال قصد دلجویی از تیم رقیب و ایجاد حس رای عادلانه به ذهن متبادر می شود.

کمیته انضباطی با این رای خود نشان داد جرات محرومیت قطعی بیرانوند را در دو هفته پایانی لیگ نداشت تا مبادا تیم محبوب آقایان دچار مشکل در مسیر ترسیمی قهرمانی شود تا مبادا آقازاده ای ناراحت شود!

آقایان به قدری آش بی عدالتی را شور کرده اند که پس از گذشت هفته ها هنوز به این نتیجه نرسیده اند که کدام نهاد و کمیته صلاحیت بررسی صحبتهای توهین آمیز سرمربی پرسپولیس به داوری و مردم خوزستان را دارد و به همین دلیل تا این لحظه از اعلام حکم امتناع کرده اند. دوستانی که به این سادگی خود را در جایگاه و صلاحیت رسیدگی به صحبت های مهدی قایدی در خصوص داوری دیدند و حکم صادر کردند، چرا همین رویه را در خصوص صحبت های توهین آمیز گل محمدی دنبال نکرده اند؟ مربی که تا پیش از صدرنشینی تیمش در انتهای هر بازی از بالا تا پائین فدراسیون فوتبال را متهم به این می کرد که اونا نمی خوان ما قهرمان بشیم اما این روزها که اشتباهات داوری به ضرر رقبا بوده و اونا میخوان تیمش قهرمان شود، روزه سکوت گرفته است و از او به عنوان اسوه اخلاق و حجب و حیا یاد می شود اما آنقدر فراموش کار نشده ایم که رفتارهای تند و زشت گل محمدی در کنار زمین با داوران را فراموش کنیم! در عصر جدید فیلم صحبتهای جنجالی گل محمدی در کنفرانس های خبری هم خوشبختانه موجود است اما تا این لحظه برخورد بازدارنده ای با وی صورت نگرفته است.

پی نوشت: آقایان برای فحاشی ساپینتو به داوران حکمی نبریدند تا با افتضاح عدم صدور حکم برای سرمربی پرسپولیس در جریان دیدار این تیم با فولاد مقایسه نشود که چرا برای آن پرونده حکم صادر نشده و برای این یکی صادر شده است! منظور اینکه این از لطف آقایان به استقلال نبوده چرا که بارها در طول فصل به طور آنی ساپینتو را محروم کرده اند اما آنچه هویداست، ارتباط این موضوع به عدم صدور حکم برای توهین یحیی گل محمدی به خوزستانی ها و فوتبال کشور با واژه لجن بود. آقایان پیشتر به واسطه استفاده ساپینتو از واژه جنگل برای فوتبال بی در و پیکر ایران چه ها که نکردند اما به سادگی از گل واژه های سرمربی پرسپولیس عبور کردند و خود را به نشنیدن زدند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید