کد خبر:28456
پ

یک بام و دو هوای صدا و سیما در برخورد با حواشی استقلال و پرسپولیس

اتفاقات و مصاحبه های عجیبی که از طرفین دعوا در بدنه مدیریت سابق و فعلی استقلال رخ داد در نهایت منجر به این شد تا رسانه ملی با اعزام خبرنگار اختصاصی به محل باشگاه استقلال و ترتیب دادن مصاحبه ای یک طرفه با احمد مددی مدیرعامل این تیم، بر آتش اختلافات و حواشی در باشگاه […]

اتفاقات و مصاحبه های عجیبی که از طرفین دعوا در بدنه مدیریت سابق و فعلی استقلال رخ داد در نهایت منجر به این شد تا رسانه ملی با اعزام خبرنگار اختصاصی به محل باشگاه استقلال و ترتیب دادن مصاحبه ای یک طرفه با احمد مددی مدیرعامل این تیم، بر آتش اختلافات و حواشی در باشگاه استقلال دامن بند و البته از اعتبار خود نزد افکا عمومی بکاهد.

 

یک بام و دو هوای صدا و سیما در برخورد با حواشی استقلال و پرسپولیس

در چند سال اخیر صدا و سیما در حالی به صورت فوری به مسائل و مناقشات باشگاه استقلال ورود کرده و می کند که بسیاری از ابهامات در باشگاه قیب بی پاسخ باقی مانده است و عزمی هم برای بررسی فوری و حتی غیر فوری آن مسائل در روال برنامه سازی صدا و سیما دیده نمی شود تا بخشی از حقایق در باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر به سادگی سانسور شده باشد.

 

اگر برنامه فوتبال برتر با موشکافی مسئله استراماچونی و فلش بک به موضوعات سال قبل سعادتمند و خلیل زاده را رو به روی هم قرار داد، اما تا این لحظه خبری از قرار دادن تریبون به مهدی رسول پناه برای بیان حقایق و پشت پرده های مختلف در این تیم نبوده است.

اگر دوستان در کمتر از 24 ساعت به تنش بین نامداری و مددی و مصاحبه های رد و بدل شده واکنش نشان دادند و با اعزام خبرنگار خواستار روشن شدن حقیقت شدند، اما هنوز افکار عمومی منتظر بررسی تخلفات مالی گسترده در زمان حور محمدحسن انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس است و نحوه جذب یحیی گل محمدی از شهرخودرو و در رهن قرار دادن چک دولتی توسط مدیران وقت پسپولیس است.

اگر اسناد و قرارداد محرمانه بازیکنان و مربیان داخلی و خارجی استقلال به سادگی در رسانه ها منتشر می شود اما هنوز هم که هنوز است کسی از آپشن های قرارداد برانکو با پسپولیس خبر ندارد و به موضوع اتهام دلالی به او بابت جذب بازیکنان بی کیفیت کروات و اوکراینی ورود نکرده است.

 

همه این موارد نشان می دهد، ساختار در فوتبال ایران فاسد است و فساد تنها به وزارت ورزش محدود نمی شود و لایه های فساد در بخش های مختلف سیستم ریشه دوانده و در بزنگاه های خاص برای انحراف افکار عمومی از بازوان رسانه ای خود اینگونه استفاده می کنند.

 

افشاگری و بیان حقایق و رفع ابهامات خوب است اما فقط برای باشگاه استقلال؟  چطور می شود وقتی صحبت از رفع ابهامات در خصوص باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش می شود، به یکباره یک موضوع جانبی در همه رسانه ها برای فراموشی موضوع اصلی قد علم می کند؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید