کد خبر:14220
پ

یک بام و دو هوای سازمان لیگ | جان بازیکنان یا قهرمانی پرسپولیس؟

لغو بازی پرسپولیس و نساجی حواشی زیادی را به وجود آورده به طوری که هواداران استقلال و نساجی و سپاهان با اشاره به گذشته تاریک سازمان لیگ در این خصوص،  لغو این بازی را صرفا در جهت منافع تیم پرسپولیس ارزیابی کردند.   یک بام و دو هوای سازمان لیگ | جان بازیکنان یا قهرمانی […]

لغو بازی پرسپولیس و نساجی حواشی زیادی را به وجود آورده به طوری که هواداران استقلال و نساجی و سپاهان با اشاره به گذشته تاریک سازمان لیگ در این خصوص،  لغو این بازی را صرفا در جهت منافع تیم پرسپولیس ارزیابی کردند.

 

یک بام و دو هوای سازمان لیگ | جان بازیکنان یا قهرمانی پرسپولیس؟

یک بام و دو هوای سازمان لیگ | جان بازیکنان یا قهرمانی پرسپولیس؟

 

بازی استقلال و السد – پلی آف آسیا

هواداران استقلال از روز گذشته به این نکته معترصند که چرا در فصل 2017 به درخواست استقلال مبنی بر لغو دربی قبل از پلی اف حساس مقابل السد بی توجهی شد و سه روز قبل از آن بازی حساس دربی برگزار شد؟ یا در موردی دیگر این تیم را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان  آسیا مقابل اف سی سئول تحت فشار قرار دادند و نه تنها بازی با مس را لغو نکردند بلکه آن تیم را مجبور به برگزاری یک بازی از جام حذفی کردند و امروز شاهد این مسئله هستیم که از دو هفته قبل بازی های یک تیم خاص با برچسب منافع ملی لغو می شود! آیا تیمهای دیگر غیرملی و متعلق به اجنبی بودند که این همکاری ها با آنها صورت نگرفت یا وزیر و وکیل نداشتند که به دادشان برسد!

 

بازی پرسپولیس و نساجی – نیم فصل اول لیگ نوزدهم

علاقه مندان به فوتبال حتما به خاطر دارند که در نیم فصل اول لیگ نوزدهم وقتی تنش و درگیری بین کالدرون و افشین پیروانی به واسطه سه شکست ابتدای فصل این تیم بالا گرفته بود، سازمان لیگ باز هم ناجی سرخ ها شد و به بهانه آلودگی هوا، بازی پرسپولیس و نساجی را که در اوج آمادگی با تمام نفراتش بود را لغو کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که حتی علیرضا بیرانوند دروازه بان وقت پرسپولیس هم نسبت به این تصمیم عجیب واکنش نشان داد چرا که آسمان تهران در آن روز صاف و تمیز دیده می شد! هر چه که بود گذشت و دوستان بازی معوق پرسپولیس و نساجی را در زمانی قرار دادند که اولا به گواه آمار، آلایندگی هوای تهران در آن روز به مراتب بیشتر از روزی بود که بازی لغو شده بود ثانیا این بازی در شرایطی برگزار شد که 6 بازیکن اصلی نساجی فسخ کرده بودند و رضا مهاجری مجبور به استفاده از نفراتش در پستهای غیرتخصصی شد.

 

 

بازی پرسپولیس و سپاهان – نیم فصل دوم لیگ نوزدهم

این بازی جنجالی نیز به درخواست سپاهان برای حفظ سلامت بازیکنان در اوج گیری اول کرونا قرار بود لغو شود اما سازمان لیگ  با این درخواست که ظاهرا مثل آلودگی هوا برای سلامت بازیکنان ارائه شده بود مخالفت کرد تا مشخص شود لغو بازی پرسپولیس و نساجی به خاطر آلودگی هوا نیز تنها بهانه ای برای تامین منافع یک تیم بوده است و نه دلیلی برای حفظ سلامت بازیکنان!

 

اکنون نیز به نظر می رسد دوستانی که تا دیروز مدعی بودند برگزاری بازی فوتبال هیچ خطری برای فوتبالیست ها در ابتلا به کرونا ندارد و به هر شکلی که بود بازیهای لیگ نوزدهم را برگزار کردند به یکباره به این نتیجه رسیدند که با برگزاری بازی پرسپولیس و نساجی در قائم شهر احتمالا بازیکنان پرسپولیس (و نه بازیکنان نساجی که چند هفته است در این شرایط در ورزشگاه وطنی بازی می کنند)  به کرونا مبتلا می شوند!

اکنون سوال اساسی که مطرح می شود این است که افشین پیروانی که روزگاری مدعی بود مور فوتبالیست ها چه فرقی با مردم عادی دارند و اصرار به برگزاری بازیها داشت، امروز چه نظری در خصوص این اتفاق دارد؟ البته شاید خون بازیکنان پرسپولیس رنگین تر است و قوانین می بایست مطابق منافع این تیم در لحظه تغییر کنند. هر وقت نیاز به برگزاری بازیهای این تیم باشد، قانون عدم لغو وضع می کنند و هرگاه نیاز به لغو بازی باشد، قانون لغو بازی وضع می کنند!

 

هر چه که هست سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با انجام چنین اقدامات متناقضی سایر تیم ها را نسبت به آن تیم خاص حساس کردند که منجر به ایجاد شادی پس از ناکامی اش در فینال آسیا شد چرا که یک قذرت دیکتاتوری شکست خورده بود و نه صرفا یک تیم ایرانی…

 

 

 

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • ناشناس 5 دسامبر 2020 / 7:04 ب.ظ

    بازیکنتون زده آدم کشته داره بازی میکنه ، وزیر براتون زنگ زده تبریزی رو گرفتین ، قبلا پاتوسی و شفر و تیام و …. رو براتون ملیاردی ردیف کرده نتونستین حفظ کنین ، هی زررت و زرت این چند سالی بازیکن گرفتین الانم براتون سنگ تموم گذاشتن پرسپولیس قهرمان میشه بازیکنا و هرچی مهاجم خوبه براتون میگیرن با استراماپولی دیگه بنده خدا خودش رد داده از دست شما خودتون هیچ گوهی نمیشین دیگه این بنده خدا رو ول کنیین ضمنا حاج فتلتون که گفته وزیر به استقلال بیشتر کمک کرده و بی عرضگی خودمون رو پای وزیر ننویسیم ؟
    امسالم با این همه بازیکن از دست دادن و محروم و مصدوم میاین به بازیکن پرسپولیس ده برابر قراردادش پول میدین از کجا میارین این پولارو ؟ چرا هیچکی تو این کشور به این فسادها رسیدگی نمیکنه ؟ تیمی که فقط بلده آبرویه ایران رو ببره و بازیکناش همه قلیونی و مفنگین و هیچ افتخاری نمیاره این همه پول رو از کجاش میاره ؟

  • فرهاد دو آتیشه سرخ 5 دسامبر 2020 / 4:12 ب.ظ

    عادت کردید به مزخرف گفتن حسام ملکی؟؟؟ چرا چرتو پرت میگی؟ ! اون بازی که بخاطر آلایندگی هوا تعطیل شد اتفاقا پرسپولیس آماده بازی بود و تیم تو اردو بود، یکدفعه اعلام شد بازی پرسپولیس لغو شد ، اتفاقا همون موقعی بود که پرسپولیس تو نیم فصل قهرمان نیم فصل داشت میشد که بازی داشتن میدادن پرسپولیس قهرمان نشه، آخرشم که با همون استرا جونتون پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد، ببخشید بازیکن پرسپولیس دیوونس وقتی یک چیزی به نفعشه بیاد اعتراض کنه؟؟؟! چرا چرت مینویسی، همه تیم و مربی و سرپرست به این موضوع معترض بودن، فیلماشم هست اگه حال داشتی یه سرچ بزن بعد بیا مطلب کسشعر بزار اینجا، در مورد لغو بازی نساجی هم کل تیم پرسپولیس و بازیکنان اعتراض کردن، اگه میخواستن کلا پرسپولیس بازی نکنه که بازی ذوب آهن هم نمیزاشتن. چرا بازی ذوب آهن پس گذاشتن؟؟؟؟
    همون بازی های کیسه هم که اول مطلبت گذاشتی برو تاریخها درست بررسی کن کیسه یک هفته بعد از بازی السد توکه آزادی که تو تهران السد گذاشت درتون تو لیگ بازی کرد. کسشعر نیا اینجا بباف و تاریخو تحریف نکن اسکل خان.

    • رادین 5 دسامبر 2020 / 4:54 ب.ظ

      شما احمقی فک میکنی بقیه هم مثه خودت. همین الانشم لنگیون دارن میگن ما اماده لازی بودیم ولی سازمان لیگ لغو کرده به ما ربطی نداره. خخخ مردمو چی فرض میکنید؟ ماشالا ید طولایی در دروغ هماهنگ و هوچی گری ریانه ای دارید. برای اینکه تابلو نشه فک میکنید با 4 تا مصاحبه الکی وقتی اون اتفاق به نفعتون افتاد مردم گول میخورن؟. سر بازی سپاهانم همین سپاهان اومد تو زمین شما فرار کردید تو رختکن. خخخخخ تیم نساجی خر بود بازیشو تعویق کنن پارسال بعد با تیم نصفه نیمه بازی کته جلوی لنگ؟ نه عمو جون شماها اصلا کاره ای نیستید تو قهرمانیا. وزارت ورزش خودش با این مهندسیا قهرمانتون میکنه رسول پناهم به یحیی گفت که تو چیکاره ای؟ هر کی جای تو بود هم تیم قهرمان میشد. لیگو براتون عقب میندازن تا تیمتون اماده بشه. سوپرجام رو تعویق میندازن و…. ریدید خلاصه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید