کد خبر:5468
پ

یحیی گل محمدی نام خائن پرسپولیس در شکست دربی را لو داد

در حالی که پس از شکست پرسپولیس در دربی، شاهد مصاحبه عجیب گل محمدی در خصوص دستان پشت پرده برای ناکامی این تیم بودیم اما به نظر می رسد خودزنی بزرگی در باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد و عدم هماهنگی حسین خبیری با موضع سرمربی تیم، همه چیز را به هم زد.   4 عاملی که […]

در حالی که پس از شکست پرسپولیس در دربی، شاهد مصاحبه عجیب گل محمدی در خصوص دستان پشت پرده برای ناکامی این تیم بودیم اما به نظر می رسد خودزنی بزرگی در باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد و عدم هماهنگی حسین خبیری با موضع سرمربی تیم، همه چیز را به هم زد.

 

4 عاملی که گل محمدی را به سمت استعفا هل می دهند

 

مرور اشتباهات ده گانه یحیی گل محمدی در دربی 93

 

حسین خبیری نقشه های گل محمدی را به هم زد

 

در نشست خبری گل محمدی پس از دربی او به یکی از معاونین باشگاه اشاره کرد که بدون هماهنگی با او، یک استوری در خلاف سیاست کادر فنی پرسپولیس منتشر کرده است که جو هواداری را به هم ریخته و این اتفاق نیز در نهایت منجر به شکست پرسپولیس در این حساس دیدار شد.

گل محمدی که از موافقان به تعویق افتادن دربی بود به یکباره با استوری حسین خبیری در اینستاگرام مواجه می شود که با توهم فراوان از دستان پشت پرده آبی برای به تعویق افتادن دربی صحبت کرد و اینگونه به افکار عمومی القا می کرد که فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت چند بازیکنش درخواست تعویق دربی را داده و این در حالی بود که اکنون مشخص شده، کادر فنی پرسپولیس نیز موافق 100 درصدی تعویق دربی بوده اند و تنها به واسطه اشتباه این مقام مسئول پرسپولیسف مجبور شدند در شرایطی که بدن بازیکنان پرسپولیس در وضعیت آمادگی کامل قرار نداشت، مقابل استقلال با انگیزه حاضر شوند.

به نظر می رسد مخبر باشگاه پرسپولیس، آمار غلط به خبیری داده و او نیز با ارائه آمار اشتباه به کادر فنی پرسپولیس از وضعیت مصدومان استقلال، یحیی را به سمت استفاده از یک ترکیب به شدت تهاجمی در دربی هدایت کرده که نتیجه آن نیز تحت فشار قرار گرفتن این تیم در نیمه اول بازی بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید