کد خبر:13664
پ

یحیی گل محمدی در قفس | پرسپولیس در فینال پرواز می کند؟

بسیاری از هواداران پرسپولیس از سبک بازی تیمشان در 3 بازی ابتدایی لیگ برتر ناراضی هستند و عدم ایجاد موقعیت زیاد و فاصله گرفتن از بازی مالکانه سالهای قبل در کنار عدم نتیجه گیری لازم، آنها را نسبت به کسب پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا نگران کرده است. در حال حاضر به دلیل بسته […]

بسیاری از هواداران پرسپولیس از سبک بازی تیمشان در 3 بازی ابتدایی لیگ برتر ناراضی هستند و عدم ایجاد موقعیت زیاد و فاصله گرفتن از بازی مالکانه سالهای قبل در کنار عدم نتیجه گیری لازم، آنها را نسبت به کسب پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا نگران کرده است. در حال حاضر به دلیل بسته بودن دست یحیی گل محمدی در استفاده از بازیکنانش به واقع او در قفسی خود ساخته گیر افتاده است چرا که محرومیت وحید امیری و احسان پهلوان و عیسی آل کثیر غیرقابل بازگشت به نظر می رسد و انتخاب اشتباه آرمان رمضانی و همچنین ماندن به پای مهدی عبدی و خارج نکردن نام عیسی آل کثیر از لیست و جایگزین نکردن یک مهاجم دیگر، از اشتباهاتی است که کادر فنی می بایست مسئولیت آن را بپذیرد.

 

یحیی در قفس | پرنده سرخ در فینال پرواز می کند؟

مصدومیت عیسی آل کثیر و نمایش دور از انتظار مهدی عبدی و آرمان رمضانی در کنار بازی وحید امیری در پست غیرتخصصی باعث شده تا هواداران پرسپولیس دورنمای روشنی از خط حمله پرسپولیس در لیگ و فینال لیگ قهرمانان آسیا متصور نباشند اما نگاهی به نتایج این تیم قبل از بازی بررگشت مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان فصل 2018 که منجر به برتری پرسپولیس و صعودش به فینال شد به نظر می رسد این پرسپولیس رنجور به یکباره قابلیت پوست انداختن و تغییر روندش را داشته باشد و اگر این اتفاق در فینال لیگ قهرمانان آسیا رخ دهد، بهترین اتفاق ممکن برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس خواهد بود. در ادامه توجه شما را به نتایج پرسپولیس قبل از بازی با الدحیل درورزشگاه آزادی جلب می نمائیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید