کد خبر:34939
پ

یحیی گل محمدی از چشم هواداران پرسپولیس افتاد + سند

پس از صحبتهای جنجالی علی کریمی علیه کادر فنی و کنایه های تند و تیزش در خصوص شخص یحیی گل محمدی که اخیراً قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرده، چند دستگی زیادی بین هواداران پرسپولیس در خصوص موضع گیری کریمی علیه سرمربی تیمشان به وجود آمد.     یحیی گل محمدی از […]

پس از صحبتهای جنجالی علی کریمی علیه کادر فنی و کنایه های تند و تیزش در خصوص شخص یحیی گل محمدی که اخیراً قراردادش را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرده، چند دستگی زیادی بین هواداران پرسپولیس در خصوص موضع گیری کریمی علیه سرمربی تیمشان به وجود آمد.

 

 

یحیی گل محمدی از چشم هواداران پرسپولیس افتاد + سند

عده ای با توهین و فحاشی به علی کریمی در فضای مجازی به راه انداختن هشتگ پیشکسوت استیل آذین، حسابی از خجالت کریمی در آمدند اما بسیاری از هواداران پرسپولیس با تامل در خصوص صحبتهای کریمی، حق را به او دادند و نمایش اخیر سرمربی پرسپولیس در استعفا را مورد نقد قرار دادند.

یکی از بزرگترین پایگاه های هواداران پرسپولیس در فضای مجازی دقایقی قبل یک نظرسنجی در این خصوص انجام داد که در همین مدت کم، 66 درصد از هواداران پرسپولیس عضو این کانال هواداری پرسپولیس، موافق صحبتهای علی کریمی بودند که به نوعی نشان دهنده مخالفتشان با استمرار حضور گل محمدی در پرسپولیس است.

پیشتر دستیار گل محمدی در پدیده و یک ایجنت معروف و همچنین مهدی رسول پناه، صحبتهایی در خصوص برخی پشت پرده ها در مورد گل محمدی مواردی را مطرح کرده بودند و مهدی هاشمی نسب نیز پس از اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد حسابی از خجالت گل محمدی در آمده بود که آنها به خوبی می دانند که او در پشت پرده چه می کند و …

شنیده می شود، با توجه به نمایش نه چندان مقتدرانه گل محمدی در نیم فصل اول و ناامیدی او برای موفقیت با پرسپولیس به نظر می رسد او با استعفای خود قصد دارد در اوج از پرسپولیس کنار برود و به یکی از پیشنهادات تیم های متمول که وضعیت خوبی ندارند، پاسخ مثبت بدهد و همین مسئله نیز باعث خشم بسیاری از هواداران پرسپولیس شده است. از طرفی گل محمدی با مطرح کردن سه شرط تقریباً دست نیافتنی برای مدیریت جدید، سعی کرده توپ را در زمین درویش بیاندازد و هواداران را مقابل او قرار دهد که اگر او از تیم جدا شد، مدیریت، عامل جدایی وی معرفی شود و اگر هم شروط محقق شد که در بهترین شرایط ممکن به پرسپولیس بازگردد.

حال باید منتظر ماند و دید در موعد مقرر توسط سرمربی پرسپولیس برای برآورده شدن سه شرطش، آیا او واقعاً از این تیم جدا می شود و یا  به تیم باز می گردد؟

 

در ادامه استوری جنجالی علی کریمی و کنایه های او به کادر فنی پرسپولیس را مشاهده می کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید