کد خبر:23378
پ

یحیی گل محمدی از نشستن روی نیمکت پرسپولیس محروم شد

یحیی گل‌محمدی با دریافت اخطار در بازی مقابل پدیده 4 کارته و محروم شد؛ بجای او حمید مطهری در نشست خبری امروز برای بازی نساجی شرکت خواهد کرد.   یحیی گل محمدی از نشستن روی نیمکت پرسپولیس محروم شد بدین ترتیب گل محمدی به سبب دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل از رقابتها، […]

یحیی گل‌محمدی با دریافت اخطار در بازی مقابل پدیده 4 کارته و محروم شد؛ بجای او حمید مطهری در نشست خبری امروز برای بازی نساجی شرکت خواهد کرد.

 

یحیی گل محمدی از نشستن روی نیمکت پرسپولیس محروم شد

بدین ترتیب گل محمدی به سبب دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل از رقابتها، در بازی بعدی تیمش مقابل نساجی محروم خواهد بود و نمی تواند روی نیمکت تیمش بنشیند. ظاهراً کارت زردی که داور بازی در دیدار جنجالی پرسپولیس و پدیده به نیمکت پرسپولیس داده، به نام گل محمدی ثبت شده است. پیشتر امیر قلعه نویی نیز با دریافت 4 کارت زرد ا نشستن روی نیمکت گل گهر در بازی مقابل پرسپولیس محروم شده بود تا مشخص شود در فصل بیستم لیگ برتر تعداد اعتراضات شدید مربیان به داوران افزایش یافته است.

پیشتر اعلام شده بود میلاد سرلک با دریافت کارت زرد مقابل پدیده 4 کارته شده است و نمی تواند پرسپولیس را در بازی بعدی اش همراهی کند اما با استعلام از سازمان لیگ مشخص شد او 3 کارته است و مشکلی بابت همراهی پرسپولیس ندارد.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ابی 7 آوریل 2021 / 11:37 ق.ظ

    اینم لابد تقصیر استقلاله؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید