کد خبر:44164
پ

یامگا در آستانه فسخ قرارداد با استقلال | وزیر و دست نشانده ها در خواب!

باشگاه استقلال اگر نتواند تا ۴۸ ساعت آینده مطالبات ۸۰ هزار دلاری یامگا را پرداخت کند این بازیکن قرارداد خود را فسخ خواهد کرد. در صورت فسخ قرارداد باشگاه استقلال باید حدود ۱ میلیون و چهارصد هزار یورو غرامت بپردازد. این اتفاق در حالی در شرف وقوع است که باشگاه استقلال هنوز بابت مورد مشابه […]

باشگاه استقلال اگر نتواند تا ۴۸ ساعت آینده مطالبات ۸۰ هزار دلاری یامگا را پرداخت کند این بازیکن قرارداد خود را فسخ خواهد کرد.

🖌

در صورت فسخ قرارداد باشگاه استقلال باید حدود ۱ میلیون و چهارصد هزار یورو غرامت بپردازد.

این اتفاق در حالی در شرف وقوع است که باشگاه استقلال هنوز بابت مورد مشابه یعنی پرونده استراماچونی کمر راست نکرده و مشخص نیست مدیران منصوبی وزارت ورزش در باشگاه استقلال منابع مالی را چطور مصرف می کنند که هر چقدر به این باشگاه تزریق می شود، باز هم بودجه برای پرداخت به بازیکنان وجود ندارد.

این شرایط از دو حال خارج نیست:

یا بودجه ای عملاً تخصیص پیدا نکرده و تنها تبلیغات رسانه ای برای آرام کردن افکار عمومی بوده است.

و یا بودجه تزریق شده اما به دستور بالادستی ها همانطور که استراماچونی را فراری دادند و استقلال را از آسیا حذف کردند، به یامگا و امثالهم پرداخت نمی شود تا سه هفته پایانی لیگ هم مثل اوضاع قبل دربی در باشگاه استقلال بحرانی طی شود تا احتمالاً تیم محبوب آقایان مزاحم کمتری برای قهرمانی داشته باشد.

ابقای مدیران خائن استقلال که به گفته قربان زاده شریک جرم آجورلو و فتح اله زاده بوده اند چیزی جز ادامه افتضاح مالی در باشگاه استقلال به ذهن متبادر نمی کند.

امروز در فاصله 48 ساعت مانده به نوتیس فسخ قرارداد یامگا، هیچ مدیر یا وزیری نمی تواند بگوید از این اتفاق مطلع نبوده است و مسئولیت پرداخت تمام غرامت وارده بر عهده وزیر ورزش و مدیران منصوبی اش خواهد بود که با تعلل در انجام امور عادی باشگاه، موجب تحمیل ضرر و زیان به بیت المال شده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید