کد خبر:42192
پ

یامگا، سیلوا در مسیر لوکادیا | وداع در کریسمس؟

همانطور که اشاره کردیم یورگن لوکادیا مهاجم گلزن پرسپولیس با استناد به بند شرایط اضطرار قراردادش، توانست فسخ یک طرفه انجام دهد و به هر روشی بود پاسپورت خود را از مسئولین پرسپولیس بگیرد و به یک خروج بی بازگشت فکر کند. با نزدیک شدن به ایام کریسمس این خطر در کمین همه باشگاه های […]

همانطور که اشاره کردیم یورگن لوکادیا مهاجم گلزن پرسپولیس با استناد به بند شرایط اضطرار قراردادش، توانست فسخ یک طرفه انجام دهد و به هر روشی بود پاسپورت خود را از مسئولین پرسپولیس بگیرد و به یک خروج بی بازگشت فکر کند. با نزدیک شدن به ایام کریسمس این خطر در کمین همه باشگاه های لیگ برتری که از بازیکن خارجی سود می برند وجود دارد.

شرایط زندگی در ایران برای بسیاری از بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران سخت شده است. آنها که تا پیش از اعتراضات خیابانی اخیر به سادگی از طریق اینترنت با دوستان و آشنایان خود در ارتباط بوده اند، در 3 ماه گذشته به واسطه فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ و اعمال محدودیت هایی بر روی اینترنت بین الملل نتوانسته اند با نزدیکان خود ارتباط مستمر داشته باشند و همین مسئله، باعث کاهش روحیه آنها شده است و بسیار علاقه مند به ترک فوتبال ایران در این وضعیت هستند.

هم تیم های لوکادیا در پرسپولیس نیز به این نکته اشاره کرده بودند که لوکا در چند وقت اخیر با روحیه پائین در تمرینات ظاهر شده بود و نتیجه آن نیز عملکرد ضعیف در بازی های تدارکاتی پرسپولیس در ایام جام جهانی بود.

در سمت مقابل کوین یامگایی قرار دارد که ضعیف ترین نمایش خود برای استقلال در دو سال گذشته در دربی ارائه کرد که حاکی از عدم تمرکز این بازیکن بود. رافائل سیلوا مهاجم بلند قامت استقلال نیز یکی دیگر از بازیکنان کم روحیه استقلالی ها بود که علی رغم قامت بلندش نتوانست مانع از گلزنی مدافع گرجی پرسپولیس شود.

گفته می شود با توجه به ضبط شدن پاسپورت بازیکنان خارجی توسط باشگاه ها، آنها فعلاً بدون جار و جنجال در تیم های خود خواهند ماند اما برنامه های خاصی برای تعطیلات کریسمس خود تدارک دیده اند . برنامه هایی از نوع مرخصی 48 ساعته لوکادیا!!

اگر بیش از نیمی از بازیکنان خارجی لیگ در هنگام خروج از کشور برای ایام کریسمس به تیم های خود باز نگشتند، تعجب نکنید چرا که آنها هم همان راهی خواهند رفت که لوکادیا رفته و احتمالاً با استناد به شرایط جنگ داخلی در ایران از طریق ارائه فیلم درگیری ها در شهرهای مرزنشین و نداشتن امنیت جانی، ابتدا پاسپورت خود را برای رفتن به مرخصی کریسمس دریافت می کنند سپس قرارداد خود را فسخ کرده و مثل لوکادیا دیگر به ایران بر نخواهند گشت.

گفتنیست سرمربی تراکتور نیز به همین دلایل از ادامه حضور در تراکتور و فوتبال ایران انصراف داد.

هر چه که هست، در تعطیلات کریسمس که یک هفته به آن باقی مانده، احتمالاً شاهد زلزله بزرگی در فوتبال ایران خواهیم بود و ریزش زیادی در حضور بازیکنان خارجی خواهیم داشت.

در این شرایط تنها آن دسته از بازیکنان خارجی حاضر به ماندن در لیگ ایران هستند که پول خوبی از باشگاه های فعلی خود می گیرند و مشتری خارجی هم ندارند.

شاید بد نباشد بدانید یامگا در ابتدای فصل قصد جدایی از استقلال را داشت اما بنا به قراردادی که داشت مجبور به ماندن شد و حالا با توجه به شرایط پیش آمده احتمال اینکه او نیز مثل لوکادیا دیگر به تهران برنگردد بسیار زیاد است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 24 دسامبر 2022 / 1:24 ب.ظ

    سال 98 هم استراماچونی بدلیل درگیری های آبان 98 ، 140 هزار دلار دستمزد و بهانه کرد و تیمی که ساخته بود و ول کرد و رفت حتی بازی آخر نیم فصلم واینستاد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید